niedziela, 14 grudnia 2008

Misiowe rękawice

Nie potrafię wymienić ani jednego powodu, dla którego lubię zimę. Bo jej po prostu nie lubię. Nawet argumenty typu śnieg czy sporty zimowe zupełnie do mnie nie przemawiają. Potrafiłabym się bez tego wszystkiego obejśc, ale ...... Wczoraj znalazłam te oto misiowe rękawice i one poprawiły mi humor.





Są wielgachne i śmieszne. Całe futerkowe w dodatku z pomponami. W środku ocieplane polarem, w ręce mi w nich po prostu gorąco (jak nigdy!). Oczywiście nie mam ich do czego nosić, ale pocieszam się, że jak już pojadę w góry (a pewnie i tak nie pojadę, ale co tam) to je ze sobą zabiorę.Ta chwila optymizmu kosztowała całe 29 zł w H&M i nawet jeśli ich zupełnie nie potrzebuję, to po prostu musiałam je zakupić!


2 komentarze:

Olimpia pisze...

przecudne są! ;*

Ula pisze...

smieszne są;))))))