wtorek, 17 lutego 2009

Nowe buty

Butomaniaczka raczej nazwac siebie samej nie moge. Po pierwsze dlatego, ze zdecydowanie ich za malo w mojej szafie a po drugie dlatego ze zawsze "kocham" tylko jedna pare, ta najnowsza oczywiscie, ktora deklasuje ta poprzednia (w ktorej oczywiscie jeszcze kilka dni temu bylam na zaboj "zakochana)."

Niemniej piekny but to cos co hopnotyzuje mnie za kazdym razem. Nie potrafie przejsc obojetnie, jesli jedna konkretna para rzuci mi sie w oczy i tylko w odniesieniu do butow, jestem zawsze! pewna, ze chce te i tylko! te, i zadne inne.

I moglabym chodzic w jednych ulubionych slim fitach i zwyklej bokserce, ale buty musza byc takie ktore wg mnie sa naj naj naj.

Tak wiec wczoraj zamiast kupic cos przydatengo (moze nowy plaszczyk, bo drugi sezon mam ten sam? Albo kozaki, bo kupilam byle jakie, kiedy tylk spadl pierwszy snieg i wogole mi sie one nie podobaja) zakupilam buty i to oczywiscie takie ktore nijak maja sie do aktulanej pogody, ale ... wg mnie sa piekne i chcialam je miec. tak wiec mam:


5 komentarzy:

charlotte pisze...

booskie!
sama zastanawiam sie nad zakupem.tylko moze jak sie cieplem zrobi. Ciekawi mnie jak wygladaja na stopce bo nawet nie przymierzalam podotykałam;d

gfhf pisze...

Były inne kolory ?

Świetne są !

Magda pisze...

Niestety tylko ten jeden kolor. Polecam je ba swietnie sie w nich chodzi mimo 12 cm

Anonimowy pisze...

kurcze, czemu u mnie w Bershka ich nie ma?? to skandal! ;)

Magda pisze...

Moze jeszcze beda, to jest nowa kolekcja.