poniedziałek, 8 czerwca 2009

Kiss me thru the phone







Ćwiekowe z Tally Wejl, łancuch to w rzeczywistości opaska z H&M. Dopadłam w SH w końcu tanie body z gołymi plecami. Wszyję jeszcze ZIPa i będzie dokładnie takie jakiego szukałam.



Rashed - aldo, skinny- Zara winter 08, pasek - stradi winter o7

35 komentarzy:

Seniorita Corazon pisze...

Body! Głęboko wyciete...świetnie wygląda z biodrówkami:)

MiriamFashion pisze...

nie nosiłam jeszcze tak body, ale widzę że czas zacząć bo przynajmniej na Tobie wygląda to naprawdę fajnie!

Martaa pisze...

Bosko! Ćwiekowych bransolet bardzo Ci zazdroszczę:D

Anonimowy pisze...

A te spodnie nie są za małe ?

ANXIPANXI pisze...

@ anonim nr 1221327352735

Proponuję zapoznać się definicją słowa "skinny" tudzież przeprosić ze słownikiem języka angielskiego. :]

Gossip Girl pisze...

poluje na takie gleboko wcite body juz dluuuugo..Ty to masz farta

PannaJabuszkowa pisze...

świetnie. body wlasnie tak sie nosi.

mega zestaw bransolet!

rikitiki pisze...

a ja pochwalę spodnie iż strasznie podoba mi się ich kolor :) dawno je kupowałaś ?:>

;****

Szafa Madziary pisze...

jessu..jak zgrabnie:D:D:...natchnęłaś mnie na nowy zestaw:D:D:D..thx:*

Anonimowy pisze...

nie da się powiększać?
a jak na plecach to wygląda ;>
bo z przodu rewelka

ANXIPANXI pisze...

Na plecach jest też dekolt. Nie pojmuję dlaczego niektóre zdjęcia powiększają się a inne nie. Dopracuję to wkrótce.

bloo. pisze...

śuper !
bardzio mi się podoba .

aema pisze...

woooow! świetnie się sprawdzasz a takim wydaniu, że tak powiem :D:) bardzo sexy :-)

Ula pisze...

dawno nie podobal mi sie zaden twoj zestaw tak jak ten:). nie toleruje poki co body z biodrówkami, to zdecydowanie za duzo tego wszystkiego, no bo jeszcze jest ten duzy dekolt z przodu i z tylu... mam tez wrazenie, ze pogrubia cie to body.
i nie podobaja mi sie bransoletki bo sa az nadto punkowe:).

wszystkie ponizsze zestawy- jestem na tak!:)

Anonimowy pisze...

buty sa z aktualnej kolekcji aldo?

katefete.pinger.pl pisze...

witam. Świetnie! mistrz! szkoda,że ja wcięcia nie mam, ale jak byłoby, to też tak nosiłabym! a komentarz do gościa-goood :)

ANXIPANXI pisze...

@ Ula: Dekolt z przodu jest mniejszy niż w sukience z Zipem. Czy mnie pogrubia? Wręcz przeciwnie.

@ Anonim: Buty są z kolekcji winter 2008. Na pewno nie są już dostępne w sklepach.

playwithfashion pisze...

Świetny styl... będę zaglądać! w tym body niesamowicie wyglądasz:)))

areta pisze...

cudo

zaczynam poszukiwania.

http://walkonthepavements.blogspot.com/

6roove pisze...

body wlasnie nie pogrubia, wychudza wrecz :)
ale mam wrazenie, ze twoja sylwetka zostala podzielona na pol, wysoko wyciete body -wrazenie superszczuplosci i dlugich nog, biodrowki -wydluzony tulow i zaskoczenie, ze jednak nogi zaczynaja sie nizej :D \ogolem wszystko gra
pzdr

niebyleona pisze...

doskonała masz figurę! pozdrawiam :)

Anonimowy pisze...

swietny pomysl! nie obraz sie Anxi te spodnie Cie pogrubiaja bo tak ogolem szczuplejsza jestes.

ANXIPANXI pisze...

Bosz .. Ludzie, czy wy nie popadacie w paranoję? Ja rozumiem kult wieszaka, zero kobiecych kształtów, im mniej kilo tym lepiej ale czy ja na na Boga ważę 100kg, żeby kupować tylko te rzeczy w ktorych wyglądam na chudszą niż jestem w rzeczywistości? Jedne rzeczy wyszczuplają, inne pogrubiają a w jeszcze innych wyglądam dokładnie tak jak wyglądam naprawdę (patrz to foto). Więc darujcie sobie komentarze typu to Cię pogrubia! B o mam lustro w domu i jeśli coś doda mi wizualnie 3 kg (czego jestem w pełni świadoma) to jeszcze z tego powodu tylko się ucieszę, bo dla mnie kobieta ma być kobietą a nie jakimś wychudzonym chłopcem bez cycków i dupy za przeproszeniem. Amen ;)

Caramell pisze...

Ja jestem pod wrażeniem, bo nigdy nie wpadłabym na połączenie body z rurkami! Świetny pomysł ;)

Anonimowy pisze...

Bosko!

Anonimowy pisze...

wszystko zajebiscie! ale ten pasek jakos mi tu nie lezy...

oliwka pisze...

body jest piękne!

Anonimowy pisze...

Jesteś dowodem na to,ze nie trzeba mieć szerokich bioder...ale wystarczy mieć zarysowaną talię i mieć dzięki temu dobrą linie.

M@M11 pisze...

Witam;)Poznaj męski punkt widzenia;) Taki sposób noszenia body jest super. Do twojej figurki wygląda idealnie. Brawo za pomysł i odwagę bo innym dziewczynom jej chyba brakuje. PS. Chcialbym Cię spotkać na imprezie tak właśnie ubraną. Pozdrawiam i życzę udanej imprezki!

ANXIPANXI pisze...

M@M: A już myślałam, że spotkałam pierwszego mężczyznę z blogiem ;) A tu nic. W każdym bądź razie dziękuję za komplement :)

Shadi13 pisze...

Świetnie to wygląda!

Anonimowy pisze...

Ten strój Cię pogrubia

taki żarcik:) świetnie wyglądasz, miałaś dobry pomysł z tym body. Ja poluję na czarne z długim rękawem, może kiedyś je gdzieś znajdę:)

Karolina. pisze...

GENIALNIE!!!! plus cwieki. niebo niebo

Jestem Kasia pisze...

wlasnie to zdjecie z bransoletkami natchnelo mnie do kupienia moich na allegro, z reszta zestaw z body tak samo stal sie dla mnie inspiracja!

Pisula pisze...

super cwiekowe dzieki za wskazowke gdzie szukac