sobota, 13 marca 2010

Fringe boots

Nawet nie przypuszczałam, ze kiedyś uda mi wcielić w życie moja grudniowa stylizacje. Od dawna rozglądałam się za fringe boots, jednak ceny na Allegro przerażały (250 zł wzwyż). W końcu natrafiłam na te Primarkowe i dzięki pewnej przyjaznej duszyczce są moja za ... Całe 10 funtów. Radości nie ma końca ;P
Obiecałam, ze napisze jak z ich wygoda. I tu mam mieszane odczucia. Z jednej strony są wygodne, ale z drugiej, nigdy nie miałam do czynienia z tak dziwnie wyważonym obcasem. Myślę, ze słowo dziwnie jest w tym wypadku jak najbardziej adekwatne.







Zastanawiam się nad rajstopami do tej sukienki i butów. Obstawiam czarne, ale cienkie, niekryjące. Co myślicie? ?


Mint tube: H&M, Jacket: H&M, Fringe boots: Primark

36 komentarzy:

Anonimowy pisze...

fantastyczne buty!

kingaaaa pisze...

buty boskie, cena jeszcze lepsza!!!

Queen.A pisze...

Buty są wprost cuuudowne! zakochałam się w nich:) A kolorek tuby to już w ogóle miodek i orzeszki super :)

elizove pisze...

są super, ale myślałam, że jednak ich nie kupisz, bo ci tam wtedy ludzie pisali, że się w tym chodzić nie da :)

Anxi ... pisze...

Nie ukrywam, że są troche dziwne, ale jakoś dałam radę przejść się nawet przez nasz boski oleśnicki rynek. Ciekawe kiedy obcasy pozdzieram na tych kostkach.

moje różowe myśli pisze...

W rajstopkach byłoby chyba lepiej. Ale ogólnie buciki super:)

Anonimowy pisze...

co tam buty, Ty nawet w baciokach ( taki but górnika:-) wyglądałabyś świetnie.

Anxi ... pisze...

Anonimowy: Już bez przesady z tymi baciokami :P

rozowe mysli: Jak już pisałam, szukam odpowiednich rajstop do tej kiecki. Czekam na propozycje.

main page pisze...

czarne będą ok.ewentualnie jeśli nie masz dość wszędobylskich kropek i serc to też byłyby ok:)
poza tym,pewnie będę milionową osobą która to powie,ale masz fantastyczną figurę *_*

Anonimowy pisze...

Właśnie jeśli chodzi o rajstopy, to też pomyślałam o czarnych ale tak jak napisałaś- cieniutkie, niekryjące i będzię idealnie :) Wyglądasz Świetnie
JW

Anonimowy pisze...

witaj.
często odwiedzam twojego bloga.
genialne stylizacje i niebanalne podejście do sprawy 'szafiarstwa'.
Pod ostatnią notką pisałaś że na studiach miałaś angielski, włoski i francuski... Mogę się dowiedzieć na jakim kierunku jesteś/byłaś ?
Pozdrawiam Ciepło.

Anonimowy pisze...

Zdjęcia z dnia codziennego jest boskie, tam gdzie masz tego wilkołaka, tu juz nudno.;P

Anonimowy pisze...

hmm niekryjące będą chyba idealne:) yoasia

Sara pisze...

Boskie są te buty :)

sandersik pisze...

fajne te Twoje buciory Anxi :) no i cena rzeczywiście powala! :)

hi barbie pisze...

myślę że wyglądało by to dobrze zarówno w zupełnie kryjących czarnych rajstopach jak i tych prześwitujących. a buty są faktycznie fantastyczne chociaż takich jeszcze nigdy nie miałam na nogach :)

nikki pisze...

Świetne te buty są.
Aaaaaa, ale ty jesteś zgrabna, Anxi! :D
Rajstopy w sumie niekoniecznie aczkolwiek przy tej pogodzie jak najbardziej pasują.

Victoria pisze...

Świetne te buty, w Twoim stylu;) Rajstopy tak jak piszesz czarne niekryjące:)

truskawa pisze...

buty są fajne, ale ja bym je nie ubrała, nie lubię obcasów.

zapraszam do siebie
www.truskawka89.blogspot.com

Anonimowy pisze...

mi się wydaje ,że zarówno kryjące jak i niekryjące będą pasować ale z racji tego że zbliża się wiosna po co przegrzewać się w czarnych kryjących? stawiam więc na niekryjące :)

a co do studiów też z chęcią się dowiem co studiowałaś/ skończyłaś studia czy rzuciłaś?

marcel pisze...

czemu zakrywasz tak ładną twarz ?

fashionelka pisze...

mistrzostwo :)

poshpoison pisze...

ta sukieneczka jest cudna,mmm;) Po co rajstopy,takich ładnych nóg się nie zakrywa:D

Ewelina pisze...

Anxi, cóż mogę napisać... Jestem "zakochana" w Twoich stylizacjach :)

lifeismypassion pisze...

ojaaajajaa - to tyle na temat całokształtu (;
A co do rajstop to ja bym widziała do tego centki- być może oklepane już, ale nadałyby fajnego charakteru, albo takie w czarno-białe pasy.
A jak na spokojniej to rzeczywiście czarne.

cjau. pisze...

genialne są te buty !

Szafa Madziary pisze...

ja bym założyła cieliste ale takie ciemniejsze- jakby kawowe czy coś...ale z Ciebie laska<3:D

Anxi ... pisze...

Anonimowy: Wydawało mi się zawsze, że na każdym wydziale można aż tak swobodnie wybierać jezyki jak na moim (niestety u mnie były, są tylko te najbardziej standardowe, nad czym bardzo ubolewam, bo już od kulku lat chciałąbym uczyć się greckiego).


marcel: Męczy mnie już to pytanie. Nie każdy ma ochote tak zupełnie obnażać się w sieci. Pokazywać siebie w 100% i pisać o wszystkim czym się zajmuje czy co siedzi mu w głowie. Prędzej czy później, to mści się na człowieku. Ludzie, keidy tylko poczują anonimowość, są nieznośni.

Lifismypassion: Zbyt odważnie jak dla mnie :P Nie przełknełabym takiego zestawienia. Jeszcze nie teraz. Może kiedyś ...

madziara: Mam awersję do cielistych rajstop. To już wolę gołe nogi.

marcel pisze...

Pytam, bo zauważyłem bardzo ładne rysy twarzy i ust na paru zdjęciach. Ale w takim wypadku rzeczywiście to może być niebezpieczne w sieci anonimów. Wiem co masz na myśli. Trafiłem tu kompletnym przypadkiem, ale coś mnie jednak zatrzymało żeby przejrzeć całość. Po prostu mnie zaintrygowałaś. Bardzo ładnie to prowadzisz i będę chętnie wpadał.

Kate pisze...

buty są super i myślę za z tymi rajstopami co piszesz będą wyglądały bardzo ładnie :)

Anonimowy pisze...

Nie podoba mi się ta sukienka i ta kurcina udająca ramoneskę.
Buty fajne, ale sukienkę bym schowała do szafy, a jeżeli ramoneska, to rozejrzyj się za prawdziwą :) Poza tym ładna z Ciebie dziewczyna, pozdrawiam.

S.

w poszukiwaniu inspiracji pisze...

Hm.. bardzo mnie zaintrygowałas i zaciekawiłas swoja osoba po przeczytaniu wypowiedzi w kolumnie "o mnie. " blog bardzo inspirujacy. Dodaje do linków :)

Anxi ... pisze...

Anonimowy: No to lepiej nie zaglądaj na mojego bloga, bo tą sukienką będę torturować Cię bardzo często. Uwielbiam jej kolor i prostotę. To samo tyczy się tej "kurciny". Ale niedługo mam urodziny, więc możesz sprezentować mi coś lepszego ;) Byle nie z natiralnej skóry, bo mam jakąś dziwną awersję. I byle nie była to prawdziwa ramosia na motór, bo żadna ze mnie harlejówka :)

Lexi pisze...

fajnie ;-)
zapraszam na mojego bloga!
www.lexibloog.blogspot.com

In my eyes pisze...

mogę się Ciebie spytać na jakiej stronce kupiłaś te buty? szukam fajnych, lecz przede wszystkim w miarę tanich kozaczków na lato, więc może tam gdzie nabyłaś Twoje znajdą się i przyszłe moje :P

Anxi ... pisze...

in my eyes: Buty pochodzą z Primarku. Zakupiłam je dzięki pomocy jednej ze styliowiczek.