wtorek, 25 grudnia 2012

Kochani! Korzystajac z okazji chcialam zlozyc Wam zyczenia z okazji swiat i nadchodzacego nowego roku. Niech bedzie to dla Was radosny czas spedzony w gronie rodziny i najblizszych przyjaciol. W domowej atmosferze albo jesli wolicie na stoku czy gdzies w cieplych krajach :). Ponadto zadowolenia z prezentow i duuuuzo pysznego jedzenia, ktore jakos spalimy pozniej ;).
Trzymajcie sie cieplo ;*
Anxi

Ps. Poki co bede wrzucac zdjecia i inne bzdety na moim profilu na FB, gdyz tak bedzie mi wygodniej.

Zapraszam
http://www.facebook.com/pages/anxipanxi/214528491896290?ref=ts&fref=ts

13 komentarzy:

kudels pisze...

Tobie również wszystkiego dobrego :))

Marika pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
zet_aleks pisze...

wzajemnie gwiazdko :*

Klaudia pisze...

Wesołych Świąt :)

P.S Kupiłam tą kurtkę/bluze na wyprzedaży za 40 złotych :) :) jest genialna :)

Adrianna. pisze...

Wesołych świąt! :)
ps. skąd ta śliczna kurteczka? ;)

Magda pisze...

Jest calkiem calkiem zwlaszcza za ta cene ;). Zobacze jak bedzie sie nosic :).

Magda pisze...

Z new yorkera

Anonimowy pisze...

Nie mogę uwierzyć, że jesteś w ciąży;d Zawsze miałam Ciebie za nastolatkę chodzacą często na imprezy a tu proszę tak wydoroslałaś. Życze szczęscia i pokaż jakies swoje fotki w brzuszkiem :) pozdrawiam

Magda pisze...

Nie na darmo mowi sie, nie oceniaj ksiazki po okladce ;). Jestem juz po rozwiazaniu a zdjecia w ciazy mam w ostatnich postach i na fb.
A i dziekuje za zyczenia :).

Anonimowy pisze...

Świetnie wyglądasz :) Podoba mi się Twój styl :) Widzę że dużo podróżujesz. Świetne zdjęcia :)

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
Unknown pisze...

Fajny blog XxX
Zapraszam do mnie :3

Anonimowy pisze...

Tu są podobne buty,które szukasz na fc http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/pl/pl/zara-S2013/358009/1048511/BOTKI%20ZE%20SPRZ%C4%84CZKAMI