środa, 19 listopada 2008

B jak BEAGLE



BEAGLE ... Jestem absolutnie zakochana juz od kilku lat w pieskach tejze rasy. A od niespelna dwóch, jestem współwłaścicielką Beagla - Bakira.


Nie wiem czy ma to coś wspólnego z modą, ale myślę, że w pewnej mierze tak. Zaobserwowałam, ze od pewnego czasu trwa jakas moda na psy tejze rasy, co niestety mnie nie cieszy. Jak kazda osoba posiadajaca beagla, stwierdzam, ze nie sa to psy łatwe do wychowania, a ktos kto zakupuje go tylko dla wygladu bardzo niemilo sie rozczarowuje i stad pozniej ogloszenia w stylu "Oddam pieska rasy beagle, poniewaz moje dziecko jest uczulone" (Troche rozumu ludzie. Zanim bierze sie psa danej rasy, najpierw nalezy się z nią zapoznać). A ... I niech ktos jeszcze powie, ze beagle to psy głupie, to przez plecy kijem przeciągnę! (Głupi to moze byc własciciel psa, pies jest tylko taki jakim go człowiek wychowa).



Zdjęcia przedstawione w tym poście przedstawiają mojego / naszego beagle Bakira!


Wszytskich właścicieli najlepszych psów na świecie pozdrawiam!








9 komentarzy:

Ula pisze...

oooooo;D.

tak cos czulam, ze albo zalozysz bloga, albo juz go masz:))))).
dodaje go od razu do mojej listy blogow:)))).

co do psów to ja mam boksera, juz drugiego, baaaardzo lubie (i moja rodzina tez) tą rasę:). mysle, ze nastepny pies jakiego bedziemy miec bedzie ze schroniska. a jesli mialabym wskazac "psa-marzenie", to bylby to buldog francuski:).

Magda pisze...

Ja chciałam wziąć odchowaną suczkę bigielke od znajomych znajomych, która im straszne szkody wyrządała w ich super drogim zaprojektowanym przez kogoś tam ogrodzie :|. Niestety zanim moja mama wyraziła zgodę, oni juz sie rozmyślili. Na szczescie nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło. Mój Bakir jak na beagle jest świety i super spokojny :))

Szafa Madziary pisze...

zaraz obok setera irlandzkiego to moja naj rasa psów...no i kundelki tez kocham;)

Anonimowy pisze...

to są głupie, upierdliwe wstrętne bydlaki. ale dobrze smakują

Magda pisze...

Jaki własciciel, taki pies. Tak wiec bede sie modlic, zeby taki debil jak Ty nigdy nie wszedl w posiadanie zadnego psa, a juz na pewno nie beagle, bo ta sa akurat psy dla ludzi inteligentnych.

Anonimowy pisze...

z majonem są najlepsze

Anonimowy pisze...

hej nieznajoma, ja nie mam beagle jednak też bardzo kocham tą rase dlatego lubię często wyprowadzać beagla mojej siostry. Masz rację że to fajne i trudne w ułożeniu psy, po przebywaniu z beaglem mojej siostry który ma już półtora roku sądzę że one po prostu mają swój świat a od właściciela bądż opiekuna wymagają tego co każdy pies czyli miłości, pokarmu i wiele czasu....; )

pozdrawiam
pawel2808

Anonimowy pisze...

Doookładnie, one są urocze i najlepsze:). W 100% się zgadzam, że w ogóle nie są głupie, wręcz przeciwnie. Ja mam mojego już 8 lat i za nic bym go nie oddała chociaż jest niegrzeczny bo kradnie jedzenie, ale z drugiej strony jest to urocze:D I mimo tego jest w dobrej formie i nie jest taki otyły jak reszta beagli:/

Magda pisze...

Beagle niestety mają skłonności do tycia i są strasznymi łasuchami, dlatego ja swojego staram się nie dokarmiac, chociaż keidy widzę jego "smutne" spojrzenie, czasami ciężko mi ;P Niesrety inni domownicy są bardziej ulegli. Na szczęście równ ież nie jest otyłyu, ale ze dwa kg mógłby mniej ważyć.