wtorek, 18 listopada 2008

A co mi tam ...




Nie wiem czy blog mi potrzebny, ale na pewno wiem, ze moja specjalnoscia jest zajmowanie sie wszytskim innym, poza tym czym w danym momencie zajmowac sie powinnam. Tak wiec w tym momencie zakladam bloga ... az musialam zrobic krotka pauze, by sie nad tym ponownie zastanowic, no ale niech bedzie.


2 komentarze:

Jula pisze...

blog to fajna sprawa :) sama mam zamiar założyć modowego, jak wreszcie sprawie sobie dobry aparat :)

kiwaczek2 pisze...

obejrzałam wszystko. i muszę stwierdzić że niezła laska z Ciebie;) powaga- i fryz, i figura - wszystko super!