wtorek, 25 listopada 2008

Panterkowe love

Wiem, ze nic nie jest obecnie tak hot jak latex leggins, ale moze któś jeszcze je pamięta? To zdjęcie sprawiło, ze zapragnęłam je mieć. Je czyli PANTERKOWE legginsy.



A to moja juz słynna fotka, która 2 lata temu wywołała dość spore zamieszanie na nielubianym przeze mnie forum wizaż. Zaznaczam ze czerwone butki sa tu tylko pewnym elementem stylizacji.


A legginsy te właśnie odnalazłam podczas remontu i zastanawiam sie, czy znowu ich nie nosic. Niestety obecnie nie bardzo mam do czego. Głownie chodzi mi o buty.
* legginsy panterkowe: Orsay 9,9 zł, Vintage butki: SH coś koło 3 zł.

5 komentarzy:

Ula pisze...

widze, ze nie na jednym forum walczyłaś;).

leginsy sa ok, ale rajstopy jeszcze lepsze;). w sumie juz pare razy zastanawialam sie nad kupnem ich, ale wzorki, jak to wzorki poszerzaja, wiec sama nie wiem jakby na mnie wygladaly;)

Doll of porcelain pisze...

Legginsy z butami wygladaja razem super genialnie naprawde rewelka, ja bym je nadal nosila!

dava pisze...

niestety nie mogę takich kupić nigdzie;/ zostaje mi tylko lumpeksowa walka o zdobycz:) uwazam że są niesmiertelne

Jula pisze...

U mnie też panterkove love zaczęło się od tego zdjęcia, bo nawet sweter takowy posiadam :) I pamiętam burzę na wizażu - osobiście, uważam, że nie ma lepszego połączenia niż panterka i czerwone szpilki :)

Anonimowy pisze...

Dzieki za ciekawe informacje