środa, 12 stycznia 2011

SALES 4

POMOZE MI KTOS?
W zakupie bezowych szpilek, lekko polyskujacych, na srebrnej platformie z przodu, rozmiar 38, BERSHKA, cena 80 zl. U mnie juz ich nie ma :(


Kilka rzeczy z wczoraj.
Kolejny wypad na zakupy w poniedzialek, nad kilkoma rzeczami musze sie jeszcze zastanowic czy zostawic / oddac / kupic badz czy wzielam wlasciwy rozmiar ;) (takie skutki zakupow w pospiechu!)
A jutro o ile sie uda wypad na deske! (jupi!)

Szpilki bershka (70 zl), bluzki NY ( 9zl i 19 zl)
Kupilam jeszcze jakies dzinsy i koronkowa marynarke z bsk, ale ciezko bylo mi zrobci fotki, na ktorych wygladalyby w miare sensownie.



24 komentarze:

Anonimowy pisze...

Kupiłam tą samą bluzę ale to już chyba z 3 miesiące temu i też była za 19zł, mała przestroga uważaj na te pseudo pagony, jak Ci się odpruje jeden to leci cały rządek :/ ja musiałam przyszywać od nowa. Życze udanego wyjazdu:)

Pozdrawiam Natalia

anxi pisze...

Wlasnie ze wzgledu na te pseudo pagony odpuscilam sobie zakup tej bluzki, keidy jeszcze widzialam ja za 29 zl ;) Ale za 9 zl .. Stwierdzilam, co mi tam ... ;)

miediewa pisze...

Jutro bede w brsh zobacze te buciki:]
Pozdrawiam

♥mysiapysia♥ pisze...

na 2 bluzka okropność

plamka pisze...

jutro zobaczę czy są w krakowskiej ;)

Anonimowy pisze...

Cudowne są te szpilki !
pierwsza bluzka fajna, cena jeszcze bardziej fajna :-)
a ta druga... hmm... podobała mi się, ale nie kupiłam jej bo moim zdaniem wygląda tak... "tanio", mimo że wzór ciekawy.
Anxi, myślisz już o tym, w co chciałabyś się zaopatrzyć na kolejny sezon? :-) jak sądzisz, czego w sklepach będzie najwięcej?
Ja czuję ogromny niedosyt ładnych ciuchów w kolorze chłodnej, ale intensywnej czerwieni (broń Boże żadna czerwień niedojrzałego pomidora) i kobaltu- kocham te kolory. Chociaż wątpię, żeby było ich więcej w kolejnym sezonie :/ noszę tylko te kolory, które mi pasują, a w tym sezonie jest szał na wyjątkowo szpecące mnie barwy :p jakieś rude, miedziane brązy, karmele, camele... chociaż camel jeszcze ujdzie.

Magda

Anonimowy pisze...

co do szpilek bershki, sprawdzę jutro u siebie :)

anxi pisze...

Magda: Wzielam ta driga bluzke ze wzgledu na cene, tym bardziej ze ostatnio moja szafa swieci putskami. Szczerze mowiac nawet jej nie mierzylam jeszcze, bo nie mialam czasu ;) ale mysle ze do czarnych rurek i czarnej boserki i jakis fajnych szpilek nie bede w tym wygladac najgorzej.
Co do Twojego pytanie ... nie mam pojecia! Nie mam ostatnio czasu na to, zeby sprawdzac nowe kolekcje, trendy. Nie mam pojecia co bedzie modne wiosna czy latem. Z reszta, nigdy jakos szczegolnie mnie to nie interesowalo, bo ostatecznie ubierajac sie w sieciowkach i tak mniej lub bardziej swiadomie ulegne pewnie niektotrym trendom. A chlodna czerwien uwielbiam!!! Chce nowe czerwone szpilki i ze dwie czerwone sukienki, ale niczego takiego jezcze nie widzialam :(
Kobalt tez lubie od dawna, ale nie widzialam rowniez ncizego ciekawego w tym kolorze poza moimi szpilkami.

anxi pisze...

A tych brazow, bezy, carmeli, musztard etc rowniez nie znosze. A w nowych kolekcjach widze tego coraz wiecej. ani mi sie to nie podoba, ani nie pasuje. Zlewa sie z moja skora i sprawia ze wygladam nijako.

Anonimowy pisze...

www.lezysz.blogspot.com - dopiero rozpoczynam, ale pojawiaja juz sie posty:) zapraszam! smacznie o jedzeniu:)

Anonimowy pisze...

podobaja mi sie szpilki:)!
bylam w renomie i kupilam w new looku maxi dress 100% jedwab za 3 dyszki:) moja pierwsza sukienka do ziemi:) i spodniczke taka "mgielke" z falbankami za 20zl:)nareszcie poczulam ze sa wyprzedaze;)iza

kingaaaa pisze...

genialne szpilki!

Anonimowy pisze...

o te szpilki Ci chodzi?

http://allegro.pl/show_item.php?item=1411323590

(aukcja nie moja jak cos:))

Anonimowy pisze...

wolisz swoj kolor tej sukienki czy czarny???

http://stylio.pl/szukaj/river/sukienka-river-island/591165

anxi pisze...

Iza: Zaluje, ze ta sukienka nie wpadla mi w oko! :(

13 stycznia 2011 10:08 tak, dokladnie te! ale aukcja zakonczona :((

anxi pisze...

13 stycznia 2011 20:05
Wole czarna. jest B O S K A. Ale moze dlatego wlasie ciesze sie, ze o niej nie wieidzlam (czy ona w ogole byla dostepna w PL?), bo mam rozowa, a nie kolejna czarna kiecke jak kazda inna w mojej szafie ;) i w koncu wygladam w niej jakos inaczej :)

zebrapatterns pisze...

Przyjemne (cenowo zwłaszcza) zakupy! (;
A ta bluzka z pagonami, przynajmniej na zdjęciu. nie wygląda na tragiczną jak ją opisujecie, no ale ciekawe jak się będzie 'sprawować'.

anxi pisze...

Zebra: Masz racje. W realu prezentuje sie lepiej. Miala ja na spbie wczoraj i mysle ze tragedii nie bylo ;)

Anonimowy pisze...

czesc;-)
odnośnie tej sukienki z RI, to oczywiscie , byla dostepna w polsce, chyba nawet jeszcze one sa??? za 75 zł...
tylko, że jeśli sie nie myle, to ta rozowa miala taka aplikacje czarna??? czy to trzeba bylo dokupic??? taka jakby broszka, kwiatuszek...fajnie to wygladalo!
ta czarna jest taka "gola"

Anonimowy pisze...

ja mam czarna z RI,i wlasnie czarnych bylo kilka a rozowych juz ani jednej :((( ale za 75 zl i tak sie skusilam;)

Anonimowy pisze...

a ca sadzisz o takiej sukience?
tez z ri?

http://www.riverisland.com/Online/women/sale/dresses/white-kaleidoscopic-print-dress-595233

Anonimowy pisze...

oczywisice jesli masz czas , doradzic co o niej myslisz:) ... pozdrawiam :*

anxi pisze...

Aha .. ja we wroclawiu czarnej nie widzialam, a wydaje mi sie ze w niedziele przejrzalam wszytskie wyprzedazowe sukienki! :/ Dziwne. One wszytskie mialy PAJAKI ;) takie broszki, ale w poleczeniu z tym moim rozem to wygladala wg mnie strasznie kiczowato, wiec ja odpielam.
A co do tej drugiej sukienki, desen jakos nie do konca mnie przekonuje, chociaz nie twierdze, ze nie wygladalaby fajnie na osobie. Ale tak w ciemno, bez przymairki ja sama bym sie na nia nie zdecydowala.

Anonimowy pisze...

Zakochałam się w tych bucikach...będę często zaglądać na twojego bloga, rewelacja<3 Natii