poniedziałek, 13 lipca 2009

Dylemat ...

.. Bardzo mi sie podoba, ale jest o rozmiar za duza. W miare dobrze wyglada, ale podczas chodzenia niestety nie czuje sie w niej komfrortowo, bo jest troche za luzna. Bede jeszcze szukac mniejszej a jesli nie znajde, moze oddam ja do zwezenia, choc nie bedzie to chyba taka latwa sprawa.



SH, bluzka to tak naprawde spodnica

12 komentarzy:

bloo. pisze...

mam nadzieję , że znajdziesz taką w swoim rozmiarze ;)

ja jak mi się coś baardzo podoba to daje zaraz do zwęrzenia heh :P ..

także jak nie znajdziesz , zwęź bo jest super ;)

Szafa Madziary pisze...

obawiam się, że po zwężeniu może stracić swój krój...ale zawsze możesz wskoczyć do wrzątku coby się skurczyła-tylko pamiętaj-miej ją wtedy na sobie to się dopasuje do Twojej figury:D

ANXIPANXI pisze...

Na takie poswiecenie dla mody nie jestem jeszcze gotowa :D

MissPlayground pisze...

bardzo fajna

playwithfashion pisze...

Oj fajna, fajna. Ja lubię lekko za duże rzeczy, ale nie takie co spadają!

6roove pisze...

spadajaca kieca to nic przyjemnego, a tu widze te falbany beda ladnie sie ukladac centralnie na biodrach, a nie nizej
wiec albo dobre zwęzenie, albo out :)

riennahera pisze...

fajny zestaw. szkoda,że Twoje zdjęcia zawsze są jakieś poucinane, ujmuje to uroku blogowi.

ANXIPANXI pisze...

Tutaj akurat chciałam pokazać tylko spódniczkę :) No ale może kiedyś będę wrzucać zdjęcia całej sylwetki :)

czokomoreno pisze...

niby ladna,ale jak dla mnie jakas dziwna ?

Caramell pisze...

jakoś dasz radę z tym coś zrobić (świat pokłada nadzieje w ciebie ;D) ^^
ale świetnie to wygląda oO

rikitiki pisze...

super zestaw i boska spódniczka! wyglądasz przeeeecudownie :* aż nie mogę oderwać wzroku :)

(na marginesie napisz mi skąd ona jest? Bershka? nie wiem czy ja niedowidzę, ale chyba nigdzie nie napisałaś, a ja ostatnio średnio obeznana jestem w tym, co w sklepach wisi ;)

;**

ANXIPANXI pisze...

Spódniczka jest z Zary :)