wtorek, 7 lipca 2009

Czasu brak

Pogoda dopisuje, wiec czasu brak na focenie.
W zasadzie jedyne co robie od kilku dni wyleguje sie na basenie, i chyba jednak z lekka opalenizna podobam sie sobie bardziej niz bez. Tak wiec znalazlam w koncu zloty srodek pomiedzy karnacja prawie jak u mulatki (jeszcze 5 lat temu, po wakacjach spedzanych na pd Europy) a cera blada jak sciana (po unikaniu slonca rok temu)...




Spodnica: Bershka | Bluzka: SH | Marynarka: Stradivarius | szanelka: SH

26 komentarzy:

su$ka pisze...

bardzo fajny zestaw :) pasiak ładnie zgrywa się ze spódnicą ,a myślałam ,że coś 'niegładkiego' na górę już zepsuje efekt :) bardzo mi się podoba :D

fashion_player pisze...

zazdroszczę tego wylegiwania się...
rzeczywiście pasiak fajnie zagrał z marmurkiem:)

Szafa Madziary pisze...

na punkcie opalenizny mam pierdolca:////...kiedś to się źle skończy....nie opalaj się za dużo:):)

ANXIPANXI pisze...

W sensie, ze lubisz sie podsmazyc konkretnie? To widac :D Ale tez chyba masz ciemna karnacje.
Ja duzo sie nie opalam. Glownie w cieniu sobie siedze, ale po tych kilku dnia samego plywania w wodzie slonce strasznie szybko mnie zlapalo.
Ale nie powiem, zadowolona jestem. Jakos tak zdrowiej sie czuje niz z nogami bladymi jak sciana. Ale do efektu solaris na pewno nie bede zmierzac.

magdawyczk pisze...

rewela

Szafa Madziary pisze...

lubie się podsmażyć, ale już się ograniczam....mam ciemną karnację no ale bez jaj....przeginam:/...szczerze Ci powiem, że Tobie łądnie w takiej bladości...tak szlachetnie;)

ANXIPANXI pisze...

Twarz blada mi się podoba, bo pięknie róż na niej wygląda i daje efekt laleczki, ale jednak ciało swoje wolę tak lekko brązowe. A jak mam nogi blade to nawet ich nie pokazuje

bohovictim pisze...

Świetnie. Moje ulubione marynarskie koszulki... Super zestaw :)

Serek pisze...

Że też ja nigdy nie widzę w sieciówkach takich cudeniek jak Twoja spódnica :(

AnnPeace pisze...

spódniczka wymiata! i fajnie wygląda w połączeniu z całą resztą i z opalenizną;p

robaczek pisze...

bardzo ładna ta spódniczka!

robaczek pisze...

bardzo ładna ta spódniczka

MiriamFashion pisze...

widziałam ta kiecę i juz miałam ją w rękach w celu sfinalizowania kupna jej, ale coś później odciągnęło mnie w inny wieszak i o, teraz żałuje! super wygląda!

O&A pisze...

rewelacyjna spódnica!! :)

ANXIPANXI pisze...

miriamFashion: Gdyby nie to, że ja przypadkiem przymierzylam na pewno bym jej nie wziela, bo na wieszaku jakos srednio mi sie podobala a ja spodnic dzinsowych nie lubie, bo zawsze jakos zle na tylku leza. Ale z tej jestem bardzo zadowolona.

Karolina. pisze...

taki kroj spodnicy to moj totalny must have. piekna!!

rikitiki pisze...

ja nigdy do efektu solaris nie dążę.. zresztą mam za jasną karnację więc raczej nawet mi to nie grozi :P
ale lubię się opalać, zwłaszcza nogi bo nie lubię mieć bladych bo źle się czuję w szortach itp..

i twoja buźka Anxi przypomina mi twarz prawdziwej Gejszy :D albo jak sama napisałaś lalki i to takiej porcelanowe :D

no i oczywiście świetnie wyglądasz kochana :*

ANXIPANXI pisze...

Rikitiki dziekuję pięknie za taki ogrom komplementów. Normalnie się rozpływam. A makijaż ala laleczka będę sobie robić zimą bo teraz po tym słońcu taki typowy jasny róż już mi nie pasuję. Przerzuciłam się na brzoskwinię :)

Ann pisze...

ja niestety jakoś opalić się nie mogę :( choć prawdę mówiąc staram omijać się słońce.
ta spódniczka jest świetna, i zazdroszczę koszulki w paski z sh. niestety ja nie mam takiego szczęścia.

odsypiam pisze...

kazda rzecz z osobna swietna, a jeszcze lepiej wygladaja razem:)

Szafa Madziary pisze...

a propos anonima na moim blogu-nie mam sił i ochoty pisać z takimi ludźmi...jeśli uważa, że hańbą jest posiadanie czegoś z sh trudno:/

Anonimowy pisze...

hej, napisalas kiedys w notce ze kupilas torebke ale chyba jednak z niej zrezygnujesz, chodzi o ta z fredzlami ruda, czy chcialabys ja moze odsprzedac?
jesli tak to napisz prosze na gg 9848621 albo na maila patizur@tlen.pl chetnie bym ja odkupila.
pozdrawiam

Mała Gosia pisze...

czasu brak ale nie pomysłów ;)

ANXIPANXI pisze...

Anonimko: Juz dawno ja sprzedalam na Allegro :( Ale takie torby maja obecnie w kolekcji Orsaya i Zary chyba

playwithfashion pisze...

Świetnie!!!

Moncza pisze...

Świetne sukienka !! Ogólnie zastwa bardzo mi się poodba ; ))