czwartek, 15 lipca 2010

Whenever i hear goodbyes, reminds me baby of you

Jest idealnie. Upały od kilku dni. Praktycznie cały dzień jestem w stroju kąpielowym. To jest mój klimat. Czuje się jak ryba w wodzie. :) Postów niestety znowu mało, bo raczej o ubiór nie dbam. Grunt ze jest strój, woda i piasek!
Na wyprzedażach (w sumie bardziej przypadkowo i z musu, bo nie chce szaleć z wydatkami udało mi się kupić jedynie monokini za 19.90 w Esotique, kwiecista sukienkę i szpilki w bershce - na wesele, oraz duży różowy kwiat, który mam zamiar nosić we włosach).

Strój sprzed 3 lat z Calzedonii. Taki w stylu bieliźnianym. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem juz wieczorem będę buszować w outlecie Intimissimi i mam zamiar powiększyć kolekcje o 1 - 2 stroje. Oby było coś, czego szukam.



Odpowiedziałam juz na komentarze w poprzednim poście.
Jeszcze do końca tygodnia postaram się zmontować jakiś outfit. W końcu weekend się zaczyna i trzeba gdzieś wyjść :)
Pozdrawiam dziewczyny! :)

P.S. Jedynym minusem takiej pogody jest konieczność mycia włosów codziennie, bo przyjściu z nad wody :( i fakt, ze trochę mi się niszczą. Macie na to jakieś sposoby? Ja w wolnej chwili planuje podcięcie końcówek, zmasowany atak odzywkami i może zacznę w końcu kuracje Vitapilem!

Nadal mecze starocie:



37 komentarzy:

Lena psycholożka. pisze...

śliczny strój! Bardzo mi się podoba :)
Ja też teraz korzystam, opalam się na plaży, w Warszawie ;P Trzeba sobie jakoś radzić. Chociaż dla mnie jest ciut za gorąco. Rozpływam się :)
Ja na włosy brałam Salfazin, naprawdę pomaga. Też witamina A+E. No i ciągle paćkam się odżywkami i obowiązkowo jedwabiem. Pomaga.
Pozdrawiam!

Anonimowy pisze...

Kostium przepiękny ! Masz świetną figurę ;)

Anonimowy pisze...

Masz idealne ciało , tak z ciekawosci ile wazysz i mierzysz. Strój przepiękny. Używasz jakiegos preparatu do swoich włosów, że masz je takie długie, może cos polecasz

Anonimowy pisze...

Lena psycholożka. : a salfazin nie jest czasem dla mężczyzn?

magdalena pisze...

ja zawsze myję włosy codziennie ;) tak już mam :)

jeny, jaka Ty zgrabniutka! zeżarłabym Twój brzuch! tez taki chcę!!!!1

Room 65 pisze...

Piękny kostium kąpielowy! Ale sadzę, że na takiej figurze wszystko świetnie wygląda. A co do Vitapilu, właśnie zaczęłam kurację i już po 2 tygodnia widzę poprawę stanu moich włosów.

Magda pisze...

Lena psycholozka: Ja plazuje w jakims zalewie po bylej piaskowni. Czysta woda i piaszczyste dno bez oblesnego mulu.

Anonimowy: Mysle ze moja waga zbyt wiele Ci nie pomoze, bo waze calkiem sporo jak na swoj wzrost. 171 cm i obecnie 57 do 59 kg.

Magdalena: Wykonczylabym sie chyba, gdybym miala te kudly myc codziennie. Na szczescie jak skonczy sie plazowanie, znowu bede mycje tak co drugi, trzeci dzien.

kiwaczek2 pisze...

mi tam po plazowaniu nic się w włosami nie dzieje:). a strój fajny, no i figurę to Ty masz boską dziewczyno

Lena psycholożka. pisze...

Anonimowy: Salfazin nie jest dla mężczyzn. To coś takiego jak Vitapil itp, a z tego co wiem, takie preparaty są dla wszystkich ;> Przepisała mi go kiedyś dermatolog na poprawienie kondycji włosów, ale można go kupić bez recepty.

Anonimowy pisze...

o jaa. ty w ubraniu to tez nie jest zly widok, ale ty w bikini to juz sam miod. nie mam zadnych lesbijskich sklonosci ale mysle ze nie mozesz odgonic sie od facetow. wiecej fotek!!!

Anonimowy pisze...

aha a jesli chodzi o wlosy to ja mam swietny patent. mianowice puder dla niemowlat. musisz obsypac nim miejsca ktore nie ywglaja najlepiej, oczywiscie tylko przy skorze glowy. przeczesac pare razy, i nie dosc ze bda wygladaly jak swiezo umyte, to jeszcze pieknie uniesione. polecam!!!

Lily pisze...

Śliczny strój i mega figura :)
Żeby włosy nie niszczyły się na plaży w pełnym słońcu proponuje wgnieść w nie odżywkę tak na sucho, będziesz miała fryzurę a'la surferka i nie wypłowieją od słońca, bo odżywka pod wpływem ciepła ładnie się wchłonie i będzie je chronić:)
Udanych zakupów!

Unknown pisze...

o kurde! zatkało mnie jak zobaczyłam Twoje zdjęcie w bikini!!! sam strój świetny, to nie ma co się przyczepić, ale ta figura! matko no idealna! ja wiedziałam, że Ty jesteś śliczna dziewczyna i mega zgrabna, ale żeby aż tak? jedno wielkie woooow ode mnie, bo się nie mogę ogarnąć po zobaczeniu tego zdjęcia :)
pozdrawiam, baw się świetnie bo w końcu mamy upragnione upały (które ja też uwielbiam) i nie zapominaj o nas, co jakiś czas taka nota i ja wymiękam :)

palcia pisze...

ja na wlosy nakladam maske pollena malwa (ok 4-5zl, w auchanie mozna ja dostac lub na all oczywiscie troche drozej). nie znam niczego lepszego na zniszczone wlosy, gdyby nie ta maska musialabym podcinac swoje co 1-1,5 miesiaca (codzienne prostowanie, czeste suszenie), jest naprawde genialna, polecam z czystym sumieniem:) co do wyprzedaży to ja dzis upolowalam koturny w dajsmanie za 39zl i kiecke w NY za ...UWAGA UWAGA... 19,95 :D bardzo zadowolona jestem z moich skromnych zakupow, aczkolwiek szukalam tez stroju i musze przyznac ze nic ciekawego w tym roku nie ma:/ Twoj za to idealnie na Tobie lezy:)

Veronique pisze...

Śliczny ten twój kostium!
pozdrawiam, Veronique

Anonimowy pisze...

Ja również baaardzo chetnie sledzę Twojego bloga,oczekuje na nowe wpisy i powiem tak- dla mnie jest to najlepszy polski blog modowy;) genialna figura, swietne pomysly na stroje i co najwazniejsze-dystans i zdrowe podejscie do zycia:) tak trzymac!
i mam jeszcze jedno pytanie-z innej beczki:) odnosnie tych falbaniastych sukienek H&M,ktore prezentowalas w poprzednich postach.Wspominalas ze ich rozmarowka jest dosc zanizona, na prawde tak jest? Bo nigdy ich nie mierzylam, a chcialabym zamowic jedna z nich na allegro(bo to taka typowo wakacyjna i letnia sukienka;) zawsze mam w h&m 36 ale skoro mowisz ze sa dosc malutkei to moze warto by bylo zamowic 38. Z gory dziekuje za odpowiedz i udanego dalszego plazowania!!:)

Anonimowy pisze...

matko...boska firugra...!!
zazdroszcze :)a stój niesamowity!!!

Anonimowy pisze...

aha i prosze wiecej zdjec w strojach kapielowych jakie posiadasz-potrzebuje inspiracji:)

Anonimowy pisze...

przeczytałam Twój blog od deski do deski i normalnie kocham Cię XD ten blog jest jedynym blogiem, który tak mi się spodobał i Ty jako jedyna pokazujesz swoje outfity takie normalne, bo reszta dziewczyn takie wycudowane to takie xd stroj przecudowny, zazdroszczę figury. a co do włosów to też musze myć je codziennie ;<

Anonimowy pisze...

przeczytałam Twój blog od deski do deski i normalnie kocham Cię XD ten blog jest jedynym blogiem, który tak mi się spodobał i Ty jako jedyna pokazujesz swoje outfity takie normalne, bo reszta dziewczyn takie wycudowane to takie xd stroj przecudowny, zazdroszczę figury. a co do włosów to też musze myć je codziennie ;<

motyl539 pisze...

odzywki wzmacniajace,maseczki do wlosow,i sa jakies spreje chroniace przed promieniami...stary ale jary stroj!;)

Anonimowy pisze...

taa, znowu prawie 3 w nocy, a mi się na full włącza muzyka z twojego bloga, bo zapominam, że tutaj teraz gra :D

dawaj jakieś nowe zdjęcia, bo to i tamto z poprzedniej notki chyba już widziałam kiedyś :>

Anonimowy pisze...

Jakiś czas temu szukałam sukienek z H&M i wpadłam na Twoje zdjęcie w google które odesłało mnie do bloga, więc znalazłam się tu zupełnie przypadkiem. Od tamtego czasu wchodzę tu codziennie. Podoba mi się jak się ubierasz. Ten zestaw z koronkowymi legginsami nie daje mi spać po nocach.. ;) Na dodatek muzyka - albo przypomina stare dobre czasy albo pokazuje mi świetne "nowinki". Figurka, włoski <3 marzenie! Mam podobny wzrost do Twojego i będę dążyła żeby zgubić te 4-5kg,a Twój blog z pewnością będzie mnie motywował :) Co do Vitapilu to zjadłam półtora opakowania i było niby ok, po odstawieniu tak po miesiącu włosy zaczęły mi wypadać w masakrycznej ilości i teraz nie wiem czy wracać do tych tabletek i w sumie się od nich uzależnić czy sięgać po coś innego.. Tak czy inaczej ja je odradzam, jednak nie ma reguły bo dużo osób je zachwala. Pozdrawiam! I jeszcze tu wrócę ^^ ;)

Anonimowy pisze...

Bardzo prosze o nastepny post, kazdy z nich pomaga mi rozwiazac codzienny dylemat stojac przed szafa. i o zdjecia w kostiumie tez sie poupominam, jak masz cos nowego to dawaj!!!

Anonimowy pisze...

Madziu, chyba bym umarła z zazdrości, gdybym spotkała na plaży takie cudo jak Ty!!! ...
Nie tylko jesteś bardzo zgrabna, co każdy Ci z resztą tu pisze, ale PRZEDE WSZYTKIM masz niesamowitą skóre- taką gładką, zadbaną, jednolitą;) kolor też- marzenie...
może to głupio zabrzmi;) ale podoba mi się w Tobie najbardziej to, że wyglądasz tak... zdrowo?;) nie wiem , jak to nazwać- piękna, nawilżona skóra, zdrowe, mocne włosy, promienna cera;)...wszytko WOW;)
mogę zadać Ci jeszcze jedno pytanie? jest troszke osobiste, więc zrozumiem jeśli nie odpowiesz;)... zazdroszcze Ci wakacji, wspominałaś, że już studia skończyłaś, więc chciałam zapytać, gdzie pracujesz, skoro możesz pozwolić sobie na tyle wolnego czasu?:) ... ja niestety- w tym roku tylko 10 dni- w dodatku ostatni tydzień sierpnia, więc nawet już większość miejscowości turystycznych będzie opustoszała:(((...
pozdrawiam Cię serdecznie, murzynku,
kalina

Anonimowy pisze...

Łaaa sam sex :D Kurde!, to aż niemożliwe, jesteśmy tego samego wzrostu, mam te 54 kg, a nie wyglądam tak ładnie jak Ty. :( Buu ;) Kurcze, te 5 lat temu miałam taką ładną figurę, brzuch aż wklęsły, teraz 22 lata i tłuszczykiem mi obrosły boczki i brzuch, efekt jedzenia na mieście i czipsów/popcornu przy filmach ;( Wszystko przez mojego faceta, on tak lubi żreć,a chudy jak patyk , a ja się muszę pilnować, niesprawiedliwe!. ;) No nieważne, musiałam się wyżalić. :P Fajne masz cycki też hłehłe :P ,wszystko perfekto współgra.Pozdrawiam!.Ta sama Kamila co wtedy. ;)

Anonimowy pisze...

absolutnie zjawiskowe ciało

Ewelina pisze...

Gratuluje Pani super figury, bardzo ladnie dobiera Pani ciuchy. Ubrania leza na Pani extra. Ciesze sie, ze znalazlam Pani blog. Jest dla mnie inspiracja, szczegolnie ciuszki z H&M. Pozdrawiam i zycze sukcesow:)
Ewelina

Anonimowy pisze...

Twoja figura jest idealna! :O
A co do włosów to właśnie też mam ten problem. Na razie radzę sobie odżywkami. Kiedyś już wspominałaś o tym vitapiu, dobry jest? Bo właśnie się zastanawiam nad nim =)
/kasiiek

absolutely abstruse pisze...

Wiesz, ze ode mnie uslyszysz tylko pochwaly, wiec moze nie bede tego robic co post :)))
Kupilam w koncu "Twoja" sukienke z h&m w paski z bufiastymi rekawami. I nie dosc, ze o dziwo wygladam w niej super to jeszcze stala sie moja ulubiona. Kosztowala 3€ i jak jeszcze jakas dorwe to kupie inny kolor do kompletu :))

W pisze...

boski kostium! też taki chcę! :) JESTEM FANKĄ KORONEK! w każdym fasonie i kolorze... :)

Anonimowy pisze...

Anxi, wiesz jakie masz wymiary?.Biodra, talia?, Twoja figura to normalnie inspiracja. ;D

Magda pisze...

Hej :) Niestety z postami znowu będzie kiepsko. Właśnie dorwałam wczoraj super lasta do Tunezji i wybywam na tydzień :) Właśnie jestem mega zabiegana, załatwiając wszytsko, bo wylot już jutro o 7.
Dziękuję za wszystkie komplementy i miłe komentarze. Niezmiernie mi miło :)

Anonimowy 15 lipca 2010 15:46: Kurcze ... Jakoś nie wyobrażam sobie obsypywć pudrem skóry na głowie. Zresztą po słońcu mam problem tylko z końcówkami ;)

Lily: Wypróbowałam patentu z odżywką i pierwszy raz z nad wody wróciłam z włosami w lepszym stanie niż przyjechałam. Naprawde świetny pomysł. Dzięki.

grupa: Dziękuję :* Ja tam ciągle niedoskonałości widzę. Nie żebym była skromna alb zakompleksiona (co to to nie) ale wobec siebie mam przeogromne wymagania ;) I gdybym mogła to chyba wszytko bym ulepszyła, bo przecież zawsze można coś jeszcze dopracować ;)

Palcia: Po powrocie kupię sobie tą odżywkę. A co do strojów, zgadzam się. Nic super ciekawego. Wszytsko ot takie sobie, może być ale bez rewelacji.

Anonimowy: Myślę, że rozmiarówka jest normalna. Po prostu ja mam problem z kieckami, które w biuście nie są z elastycznego materiału (a ta taka właśnie jest). Mam rozmiar 36 która jest idealna, ale w biuście mnie za bardzo ściska i rozmiar 38 ktora w biuscie jest idealna ale juz duzo luzniejsza w pozostalej czesci.

elizowe: Sama mam z tym czesto problem, ze w srodku nocy wlaze na bloga a tu muzyka na fulla :D
Nowe zdjecia chyba dopiero po powrocie.

Anonimowy 16 lipca 2010 12:23: Cieszę się, że podoba Ci się "moja muzyka". Co do figury to mi się wydaje, że ja wyglądam na dużo więcej kg niż mam w rzeczywistości. Ja mam zamiar zadbac o swoja kondyncje od pazdziernika. Aerobic i biegania. Narazie szkda mi wakacji na wyzeczenia i przemęczanie się. A Vitapil na mnie akurat działa idealnie, więc po wakacjach zastosuję go znowu.

Kalina: ;) Zrobiłaś ze mnie jakieś bóstwo normalnie. Chciałabym, żeby tak było ale jak każda kobieta, też coś tam bym w sobie zmieniła i też ideałem żadnym nie jestem. Tylko po co się tym przejmować. Trzeba cieszyć się tym co się ma i zmieniać to co się nie podoba :)
Co do życia prywatnego nie chce się wypowiadać, może kiedyś zdradzę więcej szczegółów, bo w sumie powoli się przełamuję.
A urlopem we wrześniu się nie martw. Zawsze możesz dorwać jakiegoś mega lasta gdieś za granicę tak jak ja wczoraj :).
Dziękuję za przemiły komentarz. Czasami aż uśmiecham się do monitora jak czytam takie słowa a zaraz później zastanawiam się jak to w ogóle możliwe, że tylko przemiłych opinii dostaję. Pozdrawiam :*

Kamila: Sama waga niewiele znaczy. Mozesz miec duzo lekkiego tluszczu, albo ciezkich miesni. A fastfoody, ktore U W I E L B I A M <3 tez mnie niestety tucza, no ale co zrobic. Nie potrafie sobie odmawiac drobnych przyjemnosci ;) Zmobilizuj sie do jakic cwiczen i na pewno odzyskasz forme. Ja zaczynam od pazdziernika :)

Ewelina: Dziękuję bardzo, ale nie pisz prosze do mnie na "Pani" :D

Kasiiek: Vitapil jest super. Kup i sprawdz sama :)

Absolutely Abstruse: Zawsze mówiłam, że te sukienki leżą dobrze na każdej figurze. Świetnie ją modelują i są bardzo tanie. Jak masz możliwość to kupuj inne kolory / desenie. Na pewno nie będziesz żałować.

Anonimowy: Nie mam pojęcia, ale podejrzewam, że nie odpowiadałby modelkowym standardom i żadnego WOW by nie było ;) Wiem tylko, że ważę 57 - 60 kg w zależności od dnia a mój wzrost to 171 cm. Cała reszta to chyba tylko dobry ubiór i jako takie proporcje ;)

Anonimowy pisze...

W takim razie domagam sie zdjec z wakacji:) koniecznie wstaw swoje tureckie stylizacje:)

hi barbie pisze...

Ten kostium jest bardzo ciekawy i absolutnie świetnie w nim wyglądasz. Mam nadzieje że znalazłaś jeszcze pare innych :)

Anonimowy pisze...

ja piernicze jaka figura :O

Unknown pisze...

jesteś śliczna !!!!
ciało prze boskie :))
buzia tak samoo :))))) modelka mogłabyś zostać :>>
Pozdrawiam :))

użytkowniczka szafy ;>>