poniedziałek, 21 listopada 2011

100% ANXI

Dzisiaj zestaw z fioletową sukienką, miałam zamiar napisać najnowszą, ale w międzyczasie przyszła paczka z kolejną, andrzejkową ;).
Z tym że z tej jestem wyjątkowo zadowolona. Początkowo zniechęcał mnie kolor, kupiłam ją tylko dla kroju. Ale dzisiaj oceniam ten zakup jako bardzo udany, bo w końcu mam w szafie sukienkę w kolorze innym niż czarny / czerwony.


SUKIENKA: Top Shop. KOPERTÓWKA: Cubus. Szpilki: River Island

W dalszym ciągu prosiłabym o pomoc w wyborze prostownicy, tym razem już tylko w wyborze konretnego modelu GHD. Więcej napisałam w poprzednim poście. Raz jeszcze dziękuję!

46 komentarzy:

N pisze...

wow, sukienka jest świetna, ale chyba tylko na tak idealnej figurze:)

pozdrawiam!

Anonimowy pisze...

super sukienka !

Anonimowy pisze...

Anxi, figure masz boska,wygladasz zawsze super,ale ta sukienka zalatuje kiczem. Widze Ciebie w czyms mniej kiczowatym,jestes sama w sobie sexy,ze dodatkowe sexy atrybuty (nie dosc,ze obcisla na maxa, ale to spoko, to jeszcze przezroczyta korona w takim fasonie wyglada srednio, wiec albo obcisle jak bandaz,albo koronkowo) sprawoaja,ze jakos tak efekt jest tandetny:(
luśka

Magda pisze...

Luśka: Widzisz. gusta są rózne. W mój ona trafia w 100%. Każdy jej element mi się podoba. Nawet do koloru w końcu się przekonałam :) Pozdrawiam

Project Umbrella pisze...

Mamy podobna dlugosc wlosow i ja planuje kupic Max Styler, tylko dlatego ze przy tak dlugich wlosach, bedzie mozna je szybciej wyprostowac i zrobic ladne fale :)

Zapraszam do mnie:
http://www.project-umbrella.com

moja ciekawość pisze...

śliczna sukienka! we wszystkim tak pięknie wyglądasz :) :*

Anonimowy pisze...

Mi sukienka zalatuje targiem, juz lepsze nam pokazywałaś. Ty imprezujesz o tej porze roku w takim stroju ?:P

Anonimowy pisze...

Sukienka jest super, ma rewelacyjny kolor!
Dodatkowo naprawdę świetnie w niej wyglądasz, masz idealną figurę! :)

dorota2806 pisze...

cholera Anxi jak Ty to robisz?! jakim cudem masz taka idealna figure?? ;))

Anonimowy pisze...

w takich sukienkach wyglądasz jak milion dolarów. :)

pannaem pisze...

jest śliczna, a Ty wyglądasz w niej bosko :)

Anonimowy pisze...

kiecka, szpilki, kopertówa idealnie <3 sama mam b. długie włosy i kupiłam ghd IV styler, czyli tą średnią i jestem zadowolona. Przy prostowaniu nie ma różnicy jedną i drugą ciach i wyprostowane. Ale jak kręcić to lepiej średnią,fale wtedy będą się dłużej trzymać

Anonimowy pisze...

i taką Anxi najbardziej lubimy ! :D

Anonimowy pisze...

może uznasz to za 'wulgarne', ale mas z tak zajebiste nogi i w ogóle figurę, że nie mogę się napatrzeć.;o
pozdrawiam. ;)

el_martina pisze...

sexi!!!

Anonimowy pisze...

jak dla mnie niestety tandeta, \

Magda pisze...

Dziekuje Wam za wszytskie komentarze. Co do sukienki jak juz pisalam w moj gust trafia w 100 procentach i jest wlasnie odzwierciedleniem tego co w sukience zawsze szukam.

Zas co do prostownicy ciagle sie zastnawiam ..

Paula P. pisze...

bosko!

Anonimowy pisze...

WITAM CIE SUKIENKA ŁADNA, SZKODA ŻE POSTÓW NIE ZMIESZCZASZ SYSTEMATYCZNIE
POZD EWELINA

Magda pisze...

Ewelino: Możliwe, że za jakiś czas ulegnie to zmianie, ale na dzień dzisiejszy nie jestem w stanie jeszcze tego obiecać. W każdym razie dziękuję bardzo za zainteresowanie :)

Anonimowy pisze...

Anxi, jestes piękna, zgrabna i "do zjedzenia", ale ta sukienka dla mnie to tragedia. Jasne, ze ładnemu we wszystkim ładnie, tak tez tutaj jest, rozumiem, że w 100% ona Ci odpowiada, ale dla mnie ta sukienka wydaje sie tandetna, taka bazarowa:( jakos mi do ciebie nie pasuje. Czekam z niecierpliwoscia na kolejne posty. Ania

Magda pisze...

Aniu:Jak juz mowilam kazdfy ma swoj gust. Nie kazdemu musi sie to samo podabac. I cale szczescie, tak jak np. tym razem bo przynajmniej nie spotkam swojegi klona na impreziue bedac w tej sukience. Mi jak juz pisalam podoba sie w 100% i w 200% poasuje do mnie oraz mojego stylu ;) To juz chyba wiem lepiej w czym czuje sie dobrze a w czym nie. Tak czy siak dziekuje za opinie, każda jest dla mnie cenna :). Pzdr

Anonimowy pisze...

Czy Ty zawsze na krytykę musisz odpowiadać? , więcej luzu, nie każdemu musi się podobać to co w czymś czujesz się super. Chyba, że chodzi Ci tylko o pochlebne komentarze, chyba, że nie tolerujesz krytyki. Pozdrawiam i wiecej luzuu;)

Magda pisze...

Lubie po prostu odpowiadać na Wasze komentarze. NA WSZYTSKIE! CZy tak cięzko to zauważyć? :) Mogłabym po prostu zostawiać wszytskie Wasze opinie / pytania bez odzewu jak większość blogerek, ba ... mogłabym nawet ich nie czytać, ale gdzie tu jest sens? Taki sposób prowadzenia bloga mi nie odpowiada. mam swój. Jeśli któreś z czytelniczek on z kolei nie odpowiada, to po prostu można się przerzucić na inny blog :)

milena pisze...

dobrze Anxi mówisz ! :P
a to, że odpowiadasz na komentarze jest bardzo miłe i nieczęsto zdarza się na innych blogach:)

Anonimowy pisze...

mi też się nie podoba :(

Magda pisze...

Dziękuję Mileno :). Pozdrawiam

Magda pisze...

23 listopada 2011 22:56 ;)

Anonimowy pisze...

Anxi! Mnie sukienka tak samo jak większości tutaj komentujących bardzo ale to bardzo się podoba! Ludzie wrzućcie na luz z tym pseudo "asertywnym" wyrażaniem Waszego zdania. Macie do tego takie samo prawo jak anxi ma prawo do napisania wprost, że jest z tej kiecki zadowolona. O co takiego oburzenie? ;) Miłej nocki.

Giovanna pisze...

Anxi, w większości ciuchów wyglądasz jak milion dolarów, serio! :)
Aczkolwiek jestem przekonana, że jak za rok lub dwa spojrzysz na te fotki, stwierdzisz: "O k***a, jak taka tandetna kiecka mogła mi się podobać?!" ;)

Pozdrawiam!

Magda pisze...

Giovanno: To akurat czas pokaze ;) Ale na pewno Cos w tym jest. Moda szybko sie zmienia i kazda z nas tak ma :D Mysle, ze dotyczy to jedynie trendow chilowych i tych bardzo odwaznych jak np. letnie laczenie pomaranczy z rozem czy fioletem.
Natomiast jesli chdozi o moja sukienke .. Hmm .. nie wydaje mi sie, bo to zwykla najzwyklejasz bawelniana sukienka polaczona z odrobina koronki ;) Nic szokujacego tu nie ma.

Anonimowy pisze...

:O szczęka odbita o podłogę ;P Wyglądasz niesamowicie! I chyba już nic więcej nie dodam.
Może tylko tyle, że chyba właśnie zmotywowałaś mnie do trzymania się diety i regularnych ćwiczeń, do czego zabieram się jak pies do jeża. No to w takim razie powinnam jeszcze dodać: dziękuję ;)
pozdrawiam, Marta

Anonimowy pisze...

A mnie się wydaje, ze za dwa lata pomyślisz sobie, że przydałaby Ci się sukienka o podobnym kroju ale w innym kolorze;) żartuję oczywiście, ale abstrahując od tego, czy to "tandeta" czy nie, to jedno jest pewne: wyglądasz w niej fenomenalnie.
Sama bym sobie takiej nie kupiła, ale jak dla mnie to absolutne mistrzostwo w podkreślaniu atutów sylwetki! a w przeciwieństwie do niektórych szafiarek nie uważam, że moda służy wyłącznie do tego, żeby się nią bawić i że niezależnie od naszej sylwetki możemy sobie pozwolić na zakup większości ciuchów z najnowszych kolekcji. ubrania mają przede wszystkim upiększać! i tak na pewno jest w przypadku tej sukienki:)
poza tym, na zdjęciach sukienka wygląda na porządnie wykonaną (wzór koronki jest śliczny i widać, że lace'owy motyw nie rozleci się po kilku godzinach), więc nie wiem skąd ten zarzut o "zalatywanie targiem". jest nieco "wyzywająca", ale to pewnie głównie "wina" Twojej mega kobiecej figury:)jestem pewna, że na wielu kobietach nie wyglądałaby tak "kusząco";)
moim zdaniem zawsze powinnaś trzymać się zasady, którą idealnie spełnia ta sukienka - MAKSYMALNE PODKREŚLENIE TALII.
podsumowując;) : nie moja bajka, ale na Tobie sukienka leży świetnie. zmieniłabym tylko jej szerokość w biodrach, żeby się tak nie marszczyła. ale jeżeli to bawełna, to pewnie się "rozejdzie" i będzie perfekcyjnie:)
Aga

Magda pisze...

Dziekuje Ago. Kurcze ... rozpisałam sie ale mi wcielo komentarz podczas zapisywania :(( i juz mi sie go nie chce odtwarzac.
Dodam tylko, ze co do zarzutu tandety rozmieszyl mnie do lez prawie :D Dziewczyny zachwycaly sie tu nie raz moimi sukienkami z H&M za 59 zl, ktore po dwoch pranaich tracily kolor i fason, a ta sukienka jest jedna z lepiej wykonanych i lepszych gatunkowo w mojej szafie :D

A to ze sie nie podoba komus, chyba nikogo dziwic nie powinno. Ilu ludzi, tyle roznych gustow, O to chyba przeciez chodzi, im wiecej roznorodnsoci tym lepiej!

Kreuję Swoje Życie pisze...

czy to bawełna z czymś czy poliester?:)

Magda pisze...

Marto: Niestety nie odpowiem Ci na to pytanie, ponieważ zawsze wycinam te boczne metki.

Kasia pisze...

Dziewczyno Ty to masz figurę. Zazdroszczę, oczywiście w pozytywnym znaczeniu tego słowa ;)

Cyganicha pisze...

Super, zakochalam sie w tej sukience, szukalam jej na str ale jej nie widze :( jak ci sie znudzi to daj znac :) jeszcze raz napsize super, a dla tych co pisza ze to kicz czy tandeta to napisze '' no coment''

Magda pisze...

Cyganicha: Dawno ja kupilam, wiec juz pewnie na stronie nie znajdziesz :(

Anonimowy pisze...

sukienka a'la Jola Rutowicz

Gaby de Modacapital pisze...

Beautiful dress! LOVE THE COLOR! :)

Weronika pisze...

świetnie wyglądasz w tej sukience, mega zgrabnie!!! :)

fotografia pisze...

ślicznie zapraszam do mnie
http://tusia-moda.blogspot.com/

Edyta B. pisze...

super sukienka!

zapraszam do mnie: http://mangora23.blogspot.com/

likesisterss pisze...

MASZ NIESAMOWITĄ FIGURĘ! :>

Oktawia Kowal pisze...

sukienka wręcz rewelacyjna :) świetnie leży i ten kolor <3


pozdrawiam i zapraszam do mnie :)