czwartek, 24 listopada 2011

SHOPPING

CZARNE SZPILKI. Długo takich szukałam! Do tej pory wszystkie moje szpilki były raczej kolorowe ew. nude (do tego open toe), co sprawiło, że wraz z nadejściem jesieni przestały mi do czegokolwiek pasować. Jakiś czas już rozglądałam się za czarnymi, ale zdecydowanie szybciej w oko wpadały mi te kolorowe (czerwone, czy to niebieski) albo bez palców. Natomiast czarne/ zakryte zawsze były jak dla mnie jakieś niedopracowane, czegoś im brakowało, aż trafiłam na te ..
Mają dokładanie taki profil jaki w butach uwielbiam! Materiał, który nie ulegnie zabrudzeniom ani zniszczeniu a ta złota ozdoba (wiem, nie każdemu pewnie przypadnie do gustu) sprawia, że nie są takie do końca zwyczajne a jak dla mnie na sezon zimowo - karnawałowy wręcz idealne.
CENA: 199 ZŁ


KOZAKI OVERKNEE. Ileż to ja się ich naszukałam rok temu. Niestety albo nie były wcale takie over knee, albo wykonane z tandetnej świecącej skóry (ktorej w wypadku butów takiej długości nie toleruję) albo kosztowały majątek. Ostatecznie skończyłam z modelem z Deichmanna, który nie byłby taki zły, gdyby nie fakt, że rozleciały się w ciągu 2 miesięcy.
A w tym roku szukajac czarnych szpilek, ktorych oczywiście za cholerę znaleźć nie mogłam, trafiłam na moje wymarzone OVERKNEE! I znowu potwierdza się zasada, nie szukaj, a znajdziesz. Buty już miałam na nogach. Są nie tylko wygodne, ale i stabilne. W realu prezentują się lepiej na nodze niż na zdjęciu online.
CENA: 289 zł 199 zł



I RURKI Z BERShKI za 79 ZŁ. Tu już nic pisać nie trzeba, no może nnogawki na samym dole mogłyby być bardziej zwężone, ale to mozna jeszcze dopasować.
(na zdjęciu na modelce wyglądają tragicznie i to zdjęcie nigdy by mnie do zakupu nie zachęciło, ale w realu są w porządku)


Wszytsko pochodzi z aktualnej kolekcji Bershki.

KUPIŁAM JESZCZE DWIE PARY SPODNI, ale na razie ich nie będę wrzucać, bo na jedne jeszcze czekam a co do druguch nie jestem w 100% pewna wybranego rozmiaru. Jak podejmę decyzję wrzucę je na pewno w kolejnym poście.

50 komentarzy:

Anna ♥ pisze...

śliczne te szpileczki są! Sama teraz muszę koniecznie nabyć jakieś fajne czarne szpilki.

Take pisze...

proszę o kontakt mailowy w sprawie zamówienia na "anxi-shop"

Lena psycholożka. pisze...

jakie cudne te buty! Nie umiem chodzić na obcasach...szkoda, bo od razu bym sobie takie sprawiła!:)

Anonimowy pisze...

Fajne spodnie!
Zapraszam na moje aukcje:
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=9185666

Magda pisze...

Anna ♥: Łatwo z tym nie jest, niby w każdym sklepie są czarne buty, ale mi cięzko było znaleźć "ten właśnie" model ;)

Takesi: Odpisane :]

Lena psycholożka.: W tek kwestii praktyka czyni mistrza :)

surka pisze...

A jak ci pokazywałam te szpilki i mówiłam, że mi się podobają to kreciłaś nosem:D

Magda pisze...

Kaśka! Ty mi iinny link wysłałaś głupku ;P Takie z boku wycięte. Musiałaś się pomylić. Na te napaliłam się od asamego początku.

PS TORBA ALA ZARA PRZYSZŁA DZISIAJ! Wpadnij po nią!

Project Umbrella pisze...

Sliczne te pierwsze buty ze zlotym :)
Zapraszam do mnie, na post o Paryzu ;)
http://www.project-umbrella.com

Anonimowy pisze...

Ojej, ile cm mają te szpilki? Są świetne, ale ja bym się w nich chyba zabiła. Tzn. na pewno bym się zabiła ;P
Kurcze, fajnie by było umieć chodzić w takich wysokich szpilach, niestety nie posiadam tego daru :/
Marta

Anonimowy pisze...

przepiekne szpilkii

surka pisze...

Jutro wpadne ją zobaczyć, a fajna jest?

KARINA pisze...

Piękne są te pierwsze! Też brakuje w mojej kolekcji takich klasycznych czarnych szpilek. A co do kozaków do połowy uda, ja mam odwrotnie :P Tylko skórzane! Reszta stroju za to musi być totalnie "aseksualna" ;) Pozdrawiam ciepło, Stonka

Anonimowy pisze...

Hej, piękne są te buty. Zastanawiam się nad nabyciem takiej pary, powiedz tylko czy są wygodne i da rade w nich przetrwac calonocna impreze?;)

pozdrawiam

Lena psycholożka. pisze...

Próbowałam nauczyć się chodzić na obcasach- nie wyszło :D Chwieję się nawet na 2-centymetrowym "obcasie"?! Pozostaje mi tylko zazdrościć i podziwiać :)

Anonimowy pisze...

świetne zakupy - zwłaszcza buty <3

anxi, mam do Ciebie nietypowe pytanie...bo właśnie skończyły mi się perfumy i szukam czegoś "cięższego" na zimę...gdyż moje zielone DKNY są za świeże na tą porę roku. masz może jakieś propozycje? może sama zaopatrzyłaś się już w jakiś bardziej zimowy zapach? mam już kilku kandydatów, ale wciąż nie jestem w 100% do żadnego przekonana :/ wiem, że wybór perfum to indywidualna kwestia, ale może podpowiesz mi jakiś zapach, który akurat wpadnie mi w...nos ;)

Klaudia

Magda pisze...

Karina: Pamietam TWoje z tamtego roku. Piękne są! I zgadzam się w 100%, że do takich butów reszta stroju musi być aseksualna.

25 listopada 2011 10:10 Wydają się być wygodne, ale przetestuje je dopiero w andrzejki. Dla mnie buty z Bershki jesli podczas mierzenia są wygodne, to później będa od razu wygodne, albo po lekkim rozchodzeniu., Nigdy z nimi problemow nie mialam :D

Lena psycholożka.: Leno, ja dalej bede uparcie twierdzic, ze to wszytsko kwestia praktyki. Zadna z nas sie z ta umiejetnoscia nie urodzila, ale kazda z nas moze i powinna moim zdaniem :D sie tego nauczyc. Chodzic, chodzic, i hjeszcze raz chodzic jedyne wyjscie. Na Twoim miejscu od razu sprawilabym sobie szpilki 12 cm koniecznie z jakas duza platforma z przodu tak ok 3cm. Sama zobaczysz ze chodzenie wt akich butach jest bajecznie proste, ale trzeba troche pocwiczyc.

Klaudio: Ja jestem ogromna fanka zapachow letnich, mega slodkich, delikatnych. Na zime aktualnie nie mam niczego upatrzonego z nowych zapachw, pozostane wierna Armani Code poki ci ;)

Anonimowy pisze...

Och, boskie wszystko!
Mam nadzieje ,ze nastepny post bedzie z tymi kozakami,musze zobaczyc jak wygladaja na kims:)
Romy

Anonimowy pisze...

a z jakiego sklepu są te kozaki?

świetne!

Anonimowy pisze...

a z jakiego sklepu są te kozaki?

świetne!

Anonimowy pisze...

mam takie pytanie-gdzie mozna kupic takie sliczne case'y na bb jak twoje ?:)

Magda pisze...

Romy: postaram się!

25 listopada 2011 21:3 Jest w opisie

26 listopada 2011 00:53 Ja swoje dostalam w prezencie. Poszukaj na Allegro, albo w innych sklepach internetowych.

Dominika. pisze...

Zazdroszczę tych szpilek! Piękne są. ;)

magic pisze...

kazdy twoj zakup trafia w 100% w moj gust:)

Magda pisze...

szpilki z 1 fotki są genialne :)

A. pisze...

Szpilki love ! <3
Zazdroszczę Ci, że będziesz mogła cały karnawał przetańczyć w tak cudnych szpilkach! ^^




Wpadnij do nas! Dopiero zaczynamy, i potrzebujemy każdej opinii ;)www.afteryourownheart.blogspot.com

Anonimowy pisze...

Anxi shop prowadzisz sama czy z kimś ;)? Ciężko było założyć swoja działalność?:)

Lena psycholożka. pisze...

Przekonałaś mnie, ukradłam mamie szpilki haha :D Założyłam je w pracy i było nawet dobrze, faaajnie się w nim czułam ( do garsonek jednak bardziej pasują niż balerinki!:/ ), ale kiedy wyszłam już na dwór... o ludzie, musiałam przysiąść na ławce i zmienić je na płaskie.

Magda pisze...

Dziękuję za wszytskie opinie :)

28 listopada 2011 18:09: Hej, jeśli jesteś zainteresowana tym tematem na początek mogę polecić Ci kilka stron www. W razie czego odezwij się do mnie na gadu, albo mailowo.

Lena psycholożka: Widzę, że rzuciłaś się od razu na głęboką wodę :D A że stopy bolą to na początku naturalne, więc nie zrażaj się :) Opcja z butami na zmianę jest dobra, też tak często robiłam, ale raczej latem, bo zimą cięzko upchac kozaki do torebki ;)

dżojana pisze...

Anxi gdzie kupiłaś te czrane szpilki??? są piekne :)

magda pisze...

hej a co z prostownica? zdecydowałas sie juz na jakis model?

Magda pisze...

Magdo: Wezmę któryś z modeli classic. Decyzję podejmę w ciagu najbliższych dwóch tygodni ;)

lilo pisze...

podobaja mi sie szpilki!

mynaemislilo.blogspot.com

Anonimowy pisze...

cześć Anxi :) już kiedyś Cię o to prosiłam i uzyskałam odpowiedź, czy mogłabyś zmierzyć swoje włosy metrem i podać ile mają cm ? miałam podobną długość ale niestety wczoraj byłam u fryzjera gdyż końcówki błagały o podcięcie a marzą mi się takie długie i piękne jak Twoje ! pozdrawiam i czekam na kolejnego posta, najlepiej z jakąś sukienką :D

Anonimowy pisze...

hahah zmierz włosy centymetrem, anonimie zmierz sobie wielkość mózgu.
Czekam na kolejny set pozdrawiam ;)

Alice pisze...

Te szpilki sa perfect! I dobry wybor spodni!
xx
Alice

Anonimowy pisze...

hm, a co dziwnego jest w mierzeniu włosów ? czym różni się mierzenie włosów od mierzenia cm w talii czy biodrach ? to też nienormalne wg Ciebie ;] ?

moja ciekawość pisze...

boskie buty! w tych pierwszych bym się zabiła, a te drugie kosmos <3 cuuuudne

buziaki Piękna :***

Paula P. pisze...

Te buty! <3 Serio są z Bershki?! Wyglądają jak milion dolców!;) Idę jutro po nie!!!!:D

bitchplease pisze...

cudne buty!! <3 mam coś w tym stylu, ale niższe. dopiero przestawiam się na 10 cm :D
wpadnij do mnie ;)

Magda pisze...

4 grudnia 2011 13:17 Hej, pamietam, że ktoś pytał mnie o to raz :D
Odezwij się do mnie na gadu wieczorem, bo teraz nie mam przy sobie metra :)
PS Też mnie czeka wizyta u fryzjera jakoś na dniach ...

Paulina: Serio ;)

Anonimowy pisze...

Magdaleno !
a może zaprezentujesz te nowe butki na swoich megaa zgrabnych nogach :) czekam na nowy post ;)
M. :)

Eve-r-green pisze...

Też się czaję na te czarne szpile, są przepiękne.

Anna Maria pisze...

Uwielbiam szpilki, niestety moje stopy ich nie lubią i próbowałam już miliony wkładek itp. Na marne. Po kilku godzinach poprostu nie moge chodzić. Masz może jakieś rady dla mnie? Jakieś wskazówki jak chodzić w szplikach, żeby wytrzymać całą noc? Byłabym super wdzieczna xxx
Pozdrawiam i zapraszam do siebie x

Weronika pisze...

matko jakie te szpilki są piękne!

Magda pisze...

Anna Maria: Wybieraj tylko te z platformą z przodu, niewelują wysokość oraz sprawiają, że śródstopie mniej boli. No i niestety prawda jest taka, że z reguły te droższe szpilki są dużo lepiej wyprofilowane, ale ja raczej w takie nie inwestują bo po przejściu po kostce w rynku i tak mam cale poorane szpile po kilku wyjąściach .. Póki co te z Bershki mi odpowiadają.

Anna Maria pisze...

zostaje tylko zacisnac zeby i sunąć do przodu więc :)

Magda pisze...

Anna Maria: Oj tam. W końcu znajdziesz idealne szpilki, moze to tez kwestia braku wprawy w Twoim przypadku?

Koszi pisze...

Szpilki mega!


http://makeyourdreamsyourreality.blogspot.com/

Lizawieta pisze...

Moim zdaniem te spodnie na modelce prezentują się świetnie. Ja bym nie chciała węższych na dole...

Anonimowy pisze...

generic soma online carisoprodol while breastfeeding - soma drug user reviews