sobota, 19 listopada 2011

GHD

Dziękuję Wam za wszytskie komentarze w moim poprzednim poście.
Od samego początku pod uwagę brałam tylko dwie marki Remington i GHD. Remington, zapewne dlatego że ceny są naprawdę przystępne a miałam okazję używać prostownicy tej marki kilka razy i wydawało mi się, ze jeśli kupię jeden z najnowszych modeli w zupełności mi wystarczy.
Po dłuższym namyśle i analizie Waszych komentarzy doszłam jednak do wniosku, że lepiej dołożyć jeszcze troche i zainwestować w GHD. W końcu tyle czasu przeżylam bez nałogowego używania prostownicy, że nie musze mieć jej JUŻ NA TERAZ. Tak więc postanowiłam poczekac do grudnia i wtedy kupić ktoryś z modeli za pośrednictwem ich strony. Po cichiu liczę na jakies małe rabaty z okazji świąt ... Kto wie? ;)



W tym miejscu chciałabym jednak jezcze raz poprosić Was o pomoc. Najbardzoej zależy mi na opinii osób, które używają już prostownic tejże marki.
Na który model się zdecydować? Zauważyłam, że mają 3 rozmiary: mini, classic i max.
Ktora będzie najpraktyczniejsza do dlugich włosów? Logicznie rzecz biorąc kusi mnie ta największa ale z drugiej strony jeśli będę chciała je także kręcić czy nie lepsza byłaby classic?


Modele dostępne są pod tym linkiem:
http://www.ghdhair.com/hair-straighteners

Z góry dziękuje za wszelkie sugestie.

15 komentarzy:

zet_aleks pisze...

sama chetnie sie dowiem bo musze nabyc nowa prostownice :)

Anonimowy pisze...

kiedy post z outfitem ;)? zaglądam codzinnie, uwielbiam Twoje zestawy, cenie ich prostote :) pozdrawiam!

Magda pisze...

Do poniedziałku wrzuce post z sukienka z Top Shopu a pozniej kilka ostatnich zakupow ;) z najnowszych kolekcji.

Anonimowy pisze...

super, nie moge sie doczekać :)

w. pisze...

fajny blog c:
wpadnij do mnie, jeśli masz ochotę :)

Anonimowy pisze...

numer jeden albo trzy :) ta grubsza moze by byla lepsza dwa twoich dlugich wlosow. ale nia nie bedziesz mogla robis normalnych lokow tylko raczej fale. pozdrawiam!

Project Umbrella pisze...

Sama poprosiłam Mikołaja o GHD, nie mogę się doczekać! ;)

Remington też na pewno będzie, ok, ale to już nie to samo prawda? :)

Zapraszam do mnie:

http://www.project-umbrella.com

Anonimowy pisze...

Czemu taka ładna dziewczyna nie ma chłopaka? zazwyczaj widuje Ci tylko w towarzystwie koleżanki ;) Jesteś feministką, chcesz się wyszaleć czy nie spotkałaś tego jedynego ?:) Pytam z ciekawości, bo chyba na powodzenia nie musisz narzekać ;)

Magda pisze...

19 listopada 2011 21:37 No własnie ta grubsza mnie kusi ale ale .... do lokow pewnie lipa :((

19 listopada 2011 23:15 mam to samo ;) wiec razem czekamy na GHD ;P

20 listopada 2011 10:04 Feministka??? .... A Boze bron :P hahahah ....

Anonimowy pisze...

omg, jakie pytania, ludzie opanujcie się ;P (to do Anonima z 20.11 10:04)
Zazdraszczam, że możesz sobie pozwolić na taką dobrą prostownicę. I czekam na post z outfitem, jakieś zimowe inspiracje by się przydały ;)
pozdrawiam, Marta

Magda pisze...

20 listopada 2011 13:22 hahaha :P A co do zimy, nie strasz prosze ... plakalc mi sie chce na sama mysl. Owszem, nie moge doczekac sie sezonu SNOW i juz coraz czesciej zerkam na moja deske <3 ale zima w miescie ... boze .. dramat jak dla mnie ;(((

VivaLaCucaracha pisze...

No dla Twoich włosów to największa jest najlepsza oczywiście, jeśli chodzi o prostowanie to będzie najwygodniejsza. Jeśli jednak chodzi o kręcenie to raczej nie dasz nią rady i w tym przypadku ta średnia będzie ok ;) Ale sam wybór, czyli GHD do strzał w dziesiątkę, napewno nie pożałujesz, bo posłuży Ci kilka lat.

Magda pisze...

Viva Taka mam własnie nadzieję ;)

Karola. pisze...

Świetny blog. Obserwuję i liczę na to samo ;p

Anonimowy pisze...

Wybierz ta classic :) mam prostownice z innej firmy taką duża i jest nieporęczna, bo jak chcesz wyprostować włosy u samej nasady, żeby były dobrze wyprostowasne, to taką duża jest ciężko.