poniedziałek, 1 sierpnia 2011

BOW SHORTS

Dzisiaj zdjęcie zestawu niestety tylko z przymierzalni. Jeśli znajdę czas w weekend, postaram się wrzucić zdjęcia dające obraz całości, w lepszym oświetleniu.
Zestaw z dzisiejszego wypadu na kolejne wyprzedażowe zakupy. Niestety już tylko w BSK można sobie coś wybrac. W pozostałych sklepach, raczej już kiepsko... Zdjęcia zakupów wrzucę w okolicach weekendu, tym czasem wybywam nad wodę zrelaksować się. Oby pogoda dopisała!


Kolory góry nieco przekłamane. Szorty są w kolorze pudrowego różu, bluzka - maliny, a torebka kriwstoczerwona.

Bluzka: TW, szorty - no name, Torebka: Mohito, Bransoleta: H&M

7 komentarzy:

LokoMonika pisze...

piękne spodenki! :)

In my eyes pisze...

Nie chcesz sprzedać tych spodenek? Choruję na takie od dawna...

Magda pisze...

W sumie to się zastanowię ;)Bo jak na razie miałam je na sobie tylko raz,

In my eyes pisze...

Jeśli się zdecydujesz, to proszę daj znać na moje gg: 977822 :)

Magda pisze...

ok :)

In my eyes pisze...

Mam nadzieję, że nie jestem upierdliwa ale może (wraz z nadchodzącym nowym sezonem) stwierdziłaś że te spodenki Ci się już znudziły? ;)
Pzdr gorąco

In my eyes pisze...

Mam nadzieję, że nie jestem upierdliwa ale może wraz z nadchodzącym sezonem stiwerdziłaś że te spodenki Ci się już do niczego nie przydadzą i chcesz je sprzedać? ;)