środa, 10 sierpnia 2011

ORANGE

Hej :) Jak zdążyłyście zauważyć, trochę mnie tutaj nie było, ale potrzebowałam odrobiny odpoczynku ... także od blogowania ;-) Powoli wracam.

Pochwalę się, ze udalo mi się kupić dwie całkeim fajne sukienki

♥ czerwona z typu cut side out (czyli mój faworyt od kiedy kupiłam rózową w RI)
♥ Druga również jest lekko powycinana ale z motywem galaktyki

Pewnie za jakiś czas wrzucę je tutaj, jak będe miała okazje zrobić zdjęcia.


Pomaraczowe buty (StyloweButki) noszę jako akcent to ciemniejszych ubrań. Miałam wizję założenia ich do kobaltowej sukienki, ale to jednak nie moja bajka. Pozostanę przy takiej opcji.
kolory nieco przekłamane - spodnie sa granatowe a nie czarne ;-)

Body: H&M, Kopertówka: Cubus, Rurki: BSK %%




31 komentarzy:

mika pisze...

Wygodne są te buty??sama się nad nimi zastanawiam:)

Poza tym lubię Twoje teksty, są zwykłem niewymuszone i to jest najfajniejsze. Widać,że równa i szczera z Ciebie dziewczyna-tak trzymaj:*

Magda pisze...

Milka: Dziękuję :) Miło mi.

A buty ... Hmm .. Są średnio wygodne co już pisałam. Zaraz pewnie mnie zjedzie jakaś mądralińska-paniusia, ale przyznam bez bicia. Kupiłam je przez internet (choć nigdy tego nie robię). Potrzebowałam pomaranczowych własnie, a te były tanie 99 zł i link wpadl mi w ręce zupełnie przypadkiem, więc wziełam w ciemno. Niestety prawda jest taka, że są niewygodne, i na pewno nie warte swojej ceny. Ale wyglądają fenomenalnie. Dlatego też noszę je tylko na okazje typu "drink" w jakims pubie, karaoke itp. Kiedy wiem, ze przyjade samochodem i nie bede musiala sie duzo przemieszczac ani co gorsza tanczyc. Ogolnie nie polecalabym ich nikomu. Jest masa wygodniejszych butow. I gdybym miala okazje zakupic je w normalnym sklepie to po przymiarce z bilem serca bym sobie darowala zakup ;-)

Anonimowy pisze...

Magda z jakiej firmy kupowałaś te nowe sukienki, bo szukam właśnie takich tylko coś z marnym skutkiem...nie wiesz może czy można dostać w ogóle jeszcze ta sukienkę z RI malinowa???

Marien pisze...

buty prezentują się znakomicie! też zastanawiam się nad zakupem butów przez internet, aczkolwiek boję się trochę, że nie trafię z rozmiarem albo nie będą wygodne. Tym bardziej, że mam uraz stawu skokowego ;/

Magda pisze...

Anonim: Kupuję na Allegro.
Tej z RI w sklepie już na penwo nie dostaniesz. Może na Allegro ktoś będize sprzedawał.

Marien: Tez miałam kilka razy uraz stawu skokowego, więc tak samo muszę uważać.

mika pisze...

Anxi dziękuję za szybką odpowiedź:)w takim razie poszukam innych skoro mówisz,że te tylko się ładnie prezentują

Anonimowy pisze...

Ty po prostu masz zajebistą figurę i wyjątkową urodę:) We wszystkim wyglądasz fenomenalnie, pomimo tego, że nie każda rzecz jest trendy. Z miłą chęcią odwiedzam Twojego bloga. Nie chciałaś próbować sił w fotomodelingu itp?

Paulla1212 pisze...

buty są świetne :)

http://faces-of-fashion.blogspot.com/

love-makeup-fashion pisze...

Anxi! Ty jestes z Poznania tak? może jakieś spotkanie bloggerek w październiku?:))) pozdrówka! a buty cudowne, tylko każdy zachwala jakie wygodne... a widzę, że jednak nie do końca... buziaki

martyne pisze...

cudowne nogi!

Blekitnooka pisze...

super zestaw, te szpilki <3

Anonimowy pisze...

anxi, wiesz może ile te szpile mają cm? :)

Anonimowy pisze...

piękne piękne piękne szpilki. :)

calima pisze...

Sama też mam kilka par, które nadają się jedynie na tzw. "wejście", bo prezentują się fantastycznie, ale intensywniejsze użycie grozi bólem nóg :> Wyglądasz rewelacyjnie, masz cudowną figurę i włosy.
Zestaw jest świetnie przełamany kolorem butów, podoba mi się.
Pozdrawiam !! :>

Anonimowy pisze...

ANXI zdąŻyć :)

alexandra pisze...

To jest idealny set na kolorowe buty tego typu. Ty wyglądasz świetnie w monochromatycznym kolorze, a szpilki nadają charakteru i są głównym elementem który przykuwa wzrok.
Jak dla mnie idealnie :)

Magda pisze...

Dziękuję dziewczyny :))

love-makeup-fashion: Nie. Nie jestem z Poznania. Ale akurat ostatnio rozmawiałam z koleżanką o tym, ze fajnie byłoby meiszkac w POznaniu, bo typowo "studencki" klimat Wrocławia nie odpowiada mi ani troche.

11 sierpnia 2011 00:24: 13 cm, platforma 3.5 cm.

11 sierpnia 2011 10:43 Dziękuję :) To już nie pierwszy raz. NIe wiem co sobie ubzdurałam, ze mi się ciągle myli zdarzyć ze zdążyć. haha. Sorry ;_)

Anonimowy pisze...

nie ma sprawy, zauważyłam, że Twoja pisownia jest zawsze bardzo poprawna dlatego ten błąd aż poraził moje oczy haha ;)

Magda pisze...

Haha, w kwestii tego słowa to chyba jakaś "dysortografia" mnie dopadła! Nie mam pojęcia co mi się ubzdurało. Ale prawda jest taka, ze jak ktoś za dużo w sieci przebywa, to jego pisowania powoli siada od samego napatrzenia się na te wszytskie błędy;) Muszę jakoś książkę przeczytac dla równowagi ;))

Wioletta Kamińska pisze...

Buty przepiękne ,wielka szkoda że niewygodne...

love-makeup-fashion pisze...

ajj szkoda;) bo sledze twojego bloga od dawna i bylam przekonana ze jestes z PZN:) buziaki!

VivaLaCucaracha pisze...

Anxi po ile są te body w h&m? Znasz jakieś sklepy we Wrocławiu gdzie niedrogo kupię czarne body? Z góry dziękuje za odp.

Świetne te buty, szkoda że niewygodne

CrossDressEr pisze...

że to ciało jest moim Bogiem ... jesteś idealny, gratulacje na blogu.

Brazylijczyk pocałunki

Magda pisze...

Body kosztowało 40 zl na przecenie. Ogolnie tertaz maja wszedzie body. W BSK na przecenie za 19 zl nawet, a normalnie chyba za 40 zl. Ale to moje jest fajne bo ma wbudowane miseczki jak stanik.

VivaLaCucaracha pisze...

Dzięki bardzo za szybką odpowiedź :)) Poszukam :)

Anonimowy pisze...

Anxi, cudownie wyglądasz. A czemu Ci nie odpowiada typowo "studencki" klimat zycia?

Magda pisze...

Cięzko sprecyzować w kilku zdaniach, a nie będę się rozpisywać. W powyższej wypowiedzi chodziło mi jednak jedynie o imprezzy. Nie lubię tych typowo studenckich, zarowno jesli idzie o muzyke, lokale i ludzi. A we Wrocławiu niestety wiekszosc imprez ma taki własnie klimat. Jednym to będzie odpowiadalo, mi jednak nie pasuje to ani troche.

mon_rose pisze...

AAAAAAAAAAAAAAAA cudowne szpile!!!!

Just Her Fashion pisze...

Prześliczne buty <3 !

Anonimowy pisze...

fajne buty

Marta fashion pisze...

boskie buty !!!

ładnie wyglądasz ! zazdroszczę figury :)