wtorek, 23 sierpnia 2011

summer

Hola chicas!
Tym razem tylko zdjęcia z telefonu.
Musicie wybaczyć. Pogoda jest tak cudowna, że szkoda czasu na cokolwiek innego niż plażowanie i spędzanie max czasu poza domem. Perfekcyjna końcówka wakacji. Lepiej mogło nie być, prawie ... bo prawdopodobnie dopada mnie jakaś angina, no ale cóż .. Trzeba będzie się z tym jakoś szybko uporać, bo w końcu udało mi się zrobić pożytek z bikini nagromadzonych w tym sezonie :D.
Dokładnie w momencke, w ktorym spisałam tegoroczne wakacje na straty, te okazały się być kolejnymi niezapomnianymi! Oby tak dalej!




Luźny outfit nad wodę. Torba za bardzo nie współgra ze spódnicą, ale kto by się tym przejmował.

Tuba: Stradi, Spódnica, Torba plażowa: H&M

31 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Sliczny wakacyjny outfit. : ) ta spódniczka mrrr. chce się schrupac xd

Obserwujemy?
alexowa-moda.blogspot.com

Kreuję Swoje Życie pisze...

bardzo ładnie wyglądasz :) masz na sobie balerinki czy pantofelki?

aniapalka pisze...

masz super figurę świetnie wyglądasz:) zajrzyj do mnie:***

INES LUBIŃSKA pisze...

fajnie wygladałas ;p

Luflee pisze...

U mnie tam nie jest pogoda na plażę, jest ciepło ale nie gorąco i co chwilę chmury i wieje mocno ;c

Magda pisze...

U nas koło 30 stopni, słońce, żar lejący się z nieba. Uwielbiam! Gdybyu nie fakt, ze choroba mnie łapie i zaczyna mnie to męczyć ;( Ale liczę na szybkie i cudowne ozdrowienie ;)

Ann pisze...

piekne wyglądasz:)
zapraszam do obserwowania moich postów;)

love-makeup-fashion pisze...

szybko sie wykurujesz i bedzie git;* buzka

Anonimowy pisze...

Bomba :)
Czekam na wiecej wakacyjnych stylizacji,bo to ostatnie chwile.
BTW kupilas ta kiecke co tam wisi,to chyba H&M?:)
Romy

Magda pisze...

RomyNie kupiłam, choć naprawde bardzo chciałam.
Ale (mimo mierzenia nawet rozmiar wiekszej) wygladałam w niej jak kurczak wielkanocny :D W moum przypadku tylko na wiekaku tak pieknie wygladala.

c-yaya pisze...

no torebka się rzeczywiście gryzie z tym printem spódniczki. ale spódnica przemegaaa! <3

Magda pisze...

NIestety nie mialam innej typowej na plaze, a zwyklej mi szkoda, bo zawsze mi sie wyleje jakis krem / olejek albo ubrudzi się od kurzu, piasku. Wiec mysle, ze dramatu nie ma ;)

Just Her Fashion pisze...

Świetna spódniczka <3

Anonimowy pisze...

kapitalna spódniczka :)

Angelika pisze...

boska spódniczka! <3

www.angelika--blog.blogspot.com

Alex pisze...

ślicznie ci w tym!

Miracles pisze...

boski outfit
zapraszam do mnie
www.fashion-lifes.blogspot.com

Obserwujemy ??

Anonimowy pisze...

spódniczka z H&M? Bardzo ładna :). Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

ładna ta spódniczka, dawno ją kupowałaś?

Anonimowy pisze...

cześć Anxi :) co myślisz o obecnej modzie na ombre hair ? myślałaś o tym, żeby sobie strzelić takie ;)? ciekawa jestem, mam troche krótsze włosy od Twoich i własnie ekseprymentuje ;) Pozdrawiam ;)

Ann. pisze...

idealnie!:)

Magda pisze...

Podobno "ombre" jest juz passe ;-) Mnie i tak sie podoba, glownie latem na brunetkach. Ale wykonane naturalnie, cos w stylu wlosow rozjasnionych przez slonce.
Czy myslalam? Jasne .. setki razy, ale nie mam zaufanego fryzjera a nie chce skonczyc z efektem ala odrost ;O

Anonimowy pisze...

ja też nie mam takiego fryzjera, dlatego działam sama :D kupiłam rozjasniacz w sprayu z joanny, który rozjasnia stopniowo, żeby mieć wszystko pod kontrolą :D a jesli miałabys robić na swoich włosach, to odkąd? od połowy czy tak bardziej koncówki?

Magda pisze...

Najpierw koncowki, bo jak mi sie nie spodoba straty beda mniejsze ;-) A pozniej za drugim razem gdybym byla zadowolona, zrobilabym nawet od polowy :]

Anonimowy pisze...

Robilas kiedys a6w, prawda? jak efekty? skonczyłas?

Magda pisze...

Zgadza sie, robilam 2 miesiace. dzien w dzien oczywscie. I mialam kaloryfer. 9nadal po 3 miesiacach czuje ze mam tam miesnie :D, z czego wczesneij nie zdawalam sobie sprawy) Ale jesli masz opone na brzuchu, to jej tym sposobem i tak nie spalisz, uksztaltujesz sobie jedynie miesnie pod nia.
Wniosek zatem jest taki, ze jesli masz oponke, to najpierw jakies aeroby a A6W dopiero na sam koniec :] no chyba, ze jestes patk a jedynie chcesz miec widoczny zarys miesni, wredy jak najb polecam. NO i pamietam o cwiczeniach na kregoslup dla przeciwwagi ;-)

Anonimowy pisze...

też przymierzałam tą sukienkę, i wyglądałam w niej tragicznie. N zdjęciach wygląda zdecydowanie lepiej niż na żywo.

spódnica meeeega!

Anonimowy pisze...

Anxi czekam na kolejny set póki pogoda sprzyja;D

Moodhomme pisze...

Jeśli chcesz, zapraszam Cię serdecznie na moje rozdanie. Nagrodą jest dowolny kosmetyk ze sklepu Crafterie :)

Martyna pisze...

świetna spódniczka!

zapraszam do mnie :)
http://in-spiritgolden.blogspot.com

Apolina F. pisze...

Prześliczna spódnica !! Nie mogę się napatrzeć :)

Zapraszam również do siebie : www.stylemecollage.blogspot.com :))