poniedziałek, 1 sierpnia 2011

shopping

Dalszy ciąg zakupów (głównie wyprzedażowych) a następnym razem wrzucę post z zestawem.


* Malinowe szpilki* - Bsk 189 zl
* Okulary* - House i Cropp po 9 zł. Bransoletki Crop - 9 zł, naszyjnik - NY 19 zł
* Jasne rurki*: Terranova 29 zł. *Rurki - ciemna zielen (?)* kolory przeklamane - 29 zł House


* Krótkie bluzki typu OVERSIZE.* Kupiłam je z myślą o "lecie", które jak się oakzało nie rozpieszcza nas zbytnio i jak na razie miałam je na sobie zaledwie jeden raz
* Niebieska - H&M 39 zł. Biała - New Look 10 zł
* Luzna przewiewna koszula*, ktorej do tej pory brakowało mi w szafie: H&M 39 zl. Sa jeszcze inne kolory (nie pamietam jednak juz dokładnie jakie )


* Luzna bokserka z fredzlami po bokach* (neistety na zdjeciach tego dokladnie nie widac) BSK - 19 zl, Malinowe body BSK 19 zl
* Sweterek oversize* - H&M 39 zl
* Duza wezowa kopertowka* ( przyda mi sie na pewno jesienia) BSK - 40 zł


*UDANEGO WEEKNDU DZIEWCZYNY :-)


15 komentarzy:

Magda pisze...

SKOPIOWANE KOMENTARZE Z POPRZEDNIEGO POSTA

madziorek85: Świetne zakupy:) I te bransoletki po 9 zł :O chyba się wybiorę do Cropp'a ;) Oby u mnie też były:)

Anonimowy: Zastanawialam sie nad bluzka z fredzlami-ale zrezygnowalam w ostatniej chwili,tak jak z koszuli-ale czarnej;p hmm ale ciuszki niczego sobie moze w ten week znajde jeszcze cos w poznanskiej bshk;p sweterek w paski jest cudny:)i niebieskie rurki-cena powalajaco niska;)az zal byloby je zostawic:)

shelikesfashion: bardzo fajne rzeczy :)

lovemakeupfashion:BRANSOLETKI CUDNE! mam bardzo podobną, ale na te też mam ochotę;D

Anonimowy: Potrafisz się ubrac jestem za chwycona :):)bede czesto odwiedzać;):) mam pytanie wrzuce kilka inspiracji na strone inkf styl twarz zaslonie i nie podam zadnych informacji o tobie po prostu super!wrzuce tylko dla tego ze potrafisz wszystko ładnie dopasowac :):):):)pozdrawiam Am

Magda pisze...

SKOPIOWANE KOMENTARZE PART 2

Anonimowy: Kurcze tak się zastanawiam i przyznam szczerze, że jestem bardzo ciekawa ile par liczy Twoja kolekcja butów??:) często odwiedzam twój profil i prawie za każdym razem kiedy dodajesz post z zakupami znajdują się tam nowe buty:) jesteś niesamowita:)

Nati: Jestem zakochana w tych malinowych butkach! gdyby nie to ze jestem za wysoka(178) do takich szpilek już dawno bym je miała;( dlatego zawsze ubolewam bo nie jest mi dane chodzić w takich cudach a w bershka przeważnie maja same takie wysokie szpile....te bransoletki zachwycają jak i poprzednia złota z RI,napaliłam się na nią;))

Anonimowy: Bardzo fajne zakupy, niestety w tym roku lato nas nie rozpieszcza;( Wybierasz się gdzieś na zagraniczne wakacje ?:)

Magda pisze...

SKOPIOWANE KOMENTARZE PART 3:

Anonimowy: Ciekawe czy zamieści...? A spróbuję:) Moja opinia - nie zlośliwa, wyważona, subiektywna... ...jest taka, że kupujesz masę rzeczy, które w większości wydają mi się niestety szmelcem i badziewiem. Te sweterki, mam wrażenie (i z doświadczenia też wiem) że chwila moment się powyciągają, poprują, buty wydają się niewygodne i bardzo kiepsko wyprofilowane, na pewno nie są też ze skóry? Piszę to dlatego, że kiedyś kupowałam w podobnym stylu - byle co, byle dużo i tanio. Od jakiegoś czasu zmienilam pracę i miejsce zamieszkania, obracam się też w innym środowisku, "bywam" (jakkolwiek śmiesznie to brzmi), mieszkam za granicą - i nauczyłam się jednej rzeczy: lepiej kupować rzadziej i mniej, ale za to ubrania, buty dobrej jakości, droższe, producentów i designerów z wyższej półki. I tak np. wolę kupić jedną piękną, oryginalną, elegancką sukienkę coast, phase eight albo od teda bakera, zamiast 3 szmelców za połowę taniej z h&m albo bershki. Wolę kupić dwie pary super wygodnych, seksownych i niebanalnych szpilek nine west, kurta geigera albo vivienne westwood, zamiast jakiś chińskich badziewi, które co z tego, że tanie, skoro cięzko je nosić i zaraz kupuje się nastepne... Oczywiście robię też zakupy w sieciówkach typu zara, next a i w h&m bywam, po jakieś dodatki, koszulki itd. Ba! I w primarku można mnie zobaczyć, ale to juz głownie żeby zobaczyć, co nowego i porównać ceny. Mam dość kiepskich butów, kiepskich bluzek, sukienek z masowki; wolę zapłacić drugie tyle, i mieć porządne, ręcznie robione buty z clarksa, ze skóry, przewiewne, oddychające. oczywiście, że na krótką miarę sprawdza się kupowanie w wyprzedażowych sieciówkach, ale uwierzcie, jednak co marka to marka:) a tanie niestety zwykle jest drogie. Pozdrawiam i życzę rozsądnych zakupów!

Anonimowy: W jakimś sensie zgadzam się z powyższym stwierdzeniem (czasem lepiej kupić mniej, a lepszej jakości), ale pani, która napisała tego posta chyba umknął drobny szczegół. Niektórzy musieliby zbierać z rok na jedną z tych rzeczy, kóre wymieniła, nie byłoby to dla nich żadne tzw. "drugie tyle". Poza tym żyjemu tu i teraz, i tu i teraz chcemy się ubrać, w ubrania dostępne dla nas, które znajdują się w sklepach dostępnych dla nas, a nie wiecznie składać, odkładać i ciułać na ubrania w większości niedostępne i zastanawiać się codziennie co na siebie włożyć, bo przecież jeszcze nie naciułałam na te buty od prady... Ja rozumiem, że ta pani odnalazła swoje światło w tunelu i chciała zaserwować jakąś wielką odkrywczą rewelację, ale trochę zdrowego rozsądku też w tym wszystkim trzeba mieć, choćby na tyle, żeby wiedzieć, że tu polska.

Anonimowy: Ja tez nie widzę potrzeby kupowania drogich marek, skoro Magda już kilkakrotnie pisała, że ubrania się jej po prostu nudzą w bardzo szybkim czasie. Anonim pewnie jest osobą straszą, a te osoby mają tendencje do noszenia po kilka lat tych samych z ciuchów bo są dobrej jakości..

Anonimowy: Anonim ma 26 lat i nie chodzi po kilka lat w tych samych ciuchach;) Niedawno kupilam szpilki Nine West, za 29 funtow, na stronie Nine West (sa tez na ASOS za 38), przecenione z... 95! 29 funtow to jakies 130 zl, czy to tak duzo za markowe, skorzane, przewygodne i niebanalne szpilki nie z masowki? Nie powiedzialabym.

Anonimowy: Zwróć uwagę, że nie każdemu może podobać sie oferta Nine West, dla mnie ich nowa kolekcja z szerokim obcasem jest okropna..jak i oferta balerin. Wrzuć linka z butami, które kupiłaś za 29 funtów;)

Anonimowy: Nine West to tylko przyklad, swietne buty mozna kupic na salesach nie tylko tam przeciez... A ostatnio kupilam te: http://www.ninewest.co.uk/shoes/court-shoes/zennia-95159.html#BLACK klasyka i wygoda, a na nodze leza bosko.

Magda pisze...

Do Anonimowej od ciuchów na lata:
Po pierwsze kultura osobista wymagalaby zwrócenia się do mnie w drugiej osobie, a nie w tzreciej :/

Odnosząc się już do Twojej wypowiedzi, dlaczego niby miałabym Twojej opini nie zamieścić? Skoro czulaś nieodpartą chęć podzielenia się tym, co i jak nosisz, prosze bardzo .. czemu nie :)

Wbrew jednak Twoim zamierzeniom złoścliwości Ci się uniknąć nie udało. Mam wrażenie, ze wyrazasz się z lekka pogarda o ludziach, którzy są bardzoej spontaniczni od Ciebie w pewnych kwestiach a juz na pewno w "ubiorze", o ludziach dla ktorych ubiueranie się to raczej zabawa obecnymi trendami, przyjemność danej chwili a nie zachowawcze ubieranie się w to, co będzie mdne przez kolejne 10 lat.

Poruszyłaś kwestię jakości. Pisalam o tym już z 10 razy co najmniej ale napisze raz jeszcze. Mam głowe na karku i jesli kupiuje sweter za 39 zł, to zdaje sobie sprawe ze posluzy mi co najwyzej kilka sezonow a nie lat. Inna sprawa, ze zanim zdarzy sie zuzyc juz dawno o nim zapomne, a prawdopodobnie nie bede miec juz go w swojej szafie. Poza tym od czegos mamy reklamacje, z ktoeymi osobiscie problemu nigdy jeszcze nie mialam

Widzisz , Ty lubisz zapewne ubranai klasyczne skoro kupujesz rzeczy na dluzej, bo nie powiesz ze 10 lat nosisz rzecz, ktora jest tylko chwilowym trendem, to byloby raczej simeszne a juz gluota byloby wydanie na niego wiekszej sumy, niewazne ile sie zarabia. Ja natomiast, tak jak wielu innych mlodych ludzi, wolimy kupowac rzeczy sezonowe. Nenawidze nudy w zadnej dziedzinie mojego zycia, wiec nie wyobrazam sobei nosic tych samych zreczy latami, a w zwiazku z tym, po co mam je kupowac? Bo ktos taki jak TY skrytykuj mnie? ... ;-) Mysle, ze sama rozumiesz.

Twoje podejscie do mody nie jest jedynym slusznym, wiec otworz swoj umysl na poglady innych ludzi, takich jak ja. Co do butow, spoko .. Tobie podobaja sie Nine West, a ja jeszcze do tej pory nigdy nie widzialam godnych mojej uwagi butpow z ich kolekcji.
Ale rozumiem, ze mimo to powinnam je kupic bo sa:
a) drogie
b) rzekomo dobre jakosciowo (nie mialam ich nigdy, wiec nie mam takiej pewnosci)
c) nie jest istotne, ze mi sie zupelnie nie podobaja, ale i tak powinnam je miec.
??
Glupota :)

Poza tym fajnie, ze wiesz lepiej czy buty ktora JA nosze, sa DLA MNIE SAMEJ WYGODNE! ;-) Pozwolisz, ze w tej kwestii jednak sama bede decydowac.

I tak jeszcze na koniec, skoro Ty sobie pozwalasz oceniac mnie po pozorach, ja tez pozwole sobie ocenic Ciebie dokladnie po tym samym. Mowisz wiec, ze "mieszkasz za granica", a jakie to ma dla nas znaczenie? zauwazylam, ze to ludzie niedowartosciowani gloryfikuja mozliwosc meioszkania za granicami naszego kraju. A jaki to jest niby wyczyn? .. Granice juz dawno zostaly otwarte, podrozowanie czy osiedleine sie na stale nie stanowi najmniejszego problemu. Jeszcze kilka lat temu masa ludzi wyjezdzala na zwmywak do UK czy innych ;-) i ti tacy ludzie pod niebiosa wychwalali taki styl zycia. czy to czyni ich lepszymi od nas mieszkajacych z wlasnej nieprzymuszonej woli w POlsce? Nie sadze ... Bo kazdy ma w dzisiejszych czasach mozliwosc wyjazdu ...

Anonimowy pisze...

Drogie te szpilki jak na wyprzedażowe.

Magda pisze...

Do Anonimowej nr 2:
Otóż to! Zdrowy rozsądek przede wszystkim a nie slepe wychwalanie pod niebiosa tego co drozsze, i co inni nam wmawiaja ze jest lepsze od szmat z H&M!

Poza tym jesli nie wiecej spontanicznosci, to chociaz tolerancji badz odrobiny zrozumienia dla takicj jak ja, ktorzy w dupie maja zdroworzsadkowe zakupy. Zyje tu i teraz. Jesli podoba mi sie szmata w H&M za 100 zl, choc wiem ze ponosze ja 2 tygodnie to ja sobie kupie. To moje pieniadze, moja sprawa na co je wydam. A skoro mn ie to uszczesliwia, to dlaczego ktos inny ma mnie z tegfo powodu krytykowac? Jednym radosc sprawi noszenie bardzo dobvrej jakosci0owo bluzki 10 lat a innych kupienie sobie keicki na jedna . czy dwie imprezy.

Do Anonimowej od Nine West:
NIe bede oceinac ich wygody czy jakosci, bo nie mialam ich w rekach, ale fason? Jak dla mnie tragedia ... \


Anonimowa: tragedia? ach no tak, bo nie sa rozowe, z plastiku i nie przypominaja bazarowej dziewki;) co do jakosci i wygody - buty Nine West sa na 1 miejscu wg Marie Clarie sweterki tego typu pare sezonow? coz, wg mnie najwyzej jeden/dwa. p.s. inny anonim tym razem;)

Do Plastikowej Anonimowej: Dlaczego?
1. Nie maja ladnego profilu, a to dla mnie podstawa w szpilkach. Inaczej nie ma sensu ich kupowac, juz lepiej chodzic w plaskich.
2. Brzydko polyskuja.
3. Kokarda mi sie nie poodba
4. jak dla mnie sa za niskie
5. Po prostu nijakie. co z tego ze NINE WEST skoro w kazdym przecie6nym sklepie dostaniesz cos takiegyo.

I 6. Masz cos do koloru rozowego? Kolor jak kazdy inny. Jak ktos nie umie sie ubrac to i w czerni bedzie wygladal fatalnie i na odwrot jak ktos ubrac sie potrafi, zaden kolor mu nie straszny.

7. Plastki? Nie wiem do czego pijesz :)


Anponimowa od Nine West:
10 cm za niskie? No dla mnie to max, mimo ze niewysoka jestem... Lubie tanczyc i sie bawic, a nie podpierac sciany i sie meczyc - a raczej w wyzszych butach robi sie to drugie. Do tych butow pije dlatego, ze co 3post piszesz o jakichs nowo kupionych butach (przewaznie jakis pseudozamsz i neonowy kolor- dla mnie wlasnie to jest tragedia, plus obcas oczywiscie zle wyprofilowany +13 cm - ale Twoj wybor i Twoj gust, oczywiscie!) ze sa niewygodne i nie mozesz 'ich wyczuc'. To po co takie kupowac?

Magda pisze...

Anonimowa: Buty, które pokazałaś są bardziej dla starszej osoby, bądź do biura, a nie na impreze ;)

Do Anonim od Nine West:
Aleś się uczepiła. Nie jesteś jedyna dziewczyną na świecie. Super, ze chodzisz w 10 i przykro mi ze w 12 podpieralabys sciane. Widocznie to nie sa buty dla Ciebie, i ja to w pelni rozumiem. Wysokosc byla tylko jednym kryterium :)

Inna sprawa, ze teraz Ty musisz zrozumiec, ze sa jeszcze dziewczyny jak ja, ktore lubia chodizic w 12 dcm szpilkach. To ze Ty tego nie potrafsiz i ze jedyne na co byloiby Cie stac w takich butacgh to podpieranie scian (jak sama napisalas ;), nie oznacza ze tak musi byc. Bo ja moge przetanczyc calusienka noc, zmieniac klubu iutd i wszytsko w tych butach, ktore pokazuje. No i trzecia sprawa. Rozumiem, ze ktoregos dnia na stopy sie zamienilysmy ;-), i stad wiesz lepiej niz ja sama jak JA sie czuje w MOICH butach./

Magda pisze...

Do drogie szpilki: One sa z aktualnej kolekcji, a poidana cena jest cena regularna. czytaj prosze ze zrozumieniem, gdyz wyraznie zaznaczylam, ze NIE WSZYTSKO POCHODZI Z WYPRZEDAZY ;-)

Peerfectlly pisze...

Bardzo udane zakupy widzę, pozdrawiam :)

klaoudyna pisze...

Widzę, że zakupy były udane. Butów zazdroszczę! Ten kolor jest taki soczysty!

xoxo
www.klaoudyna.blogspot.com

Anonimowy pisze...

anxi, a wrzucisz jeszcze raz te kawałki, które były chyba pod tym postem, proszę :)

Magda pisze...

Zrobione :)

Anonimowy pisze...

dziękuję :*

Letasha pisze...

Masz świetny gust, a sówka od Ciebie jest przecudna! Uwielbiam rzeczy, które wystawiasz.:)
Poza tym, jesteś śliczna, a o włosach... ach mogę pomarzyć.;-)

letashasfasionworld.blogspot.com

all-and-even-more pisze...

biala koszula jest swietna ;)