poniedziałek, 1 sierpnia 2011

shit happens ;????

Nie wiem jakim cudem, ale skasowałam ostatnie 25 postów ;O
całe szczęście w tym nieporozumieniu, ze mam bloga również na pingerze więc skopiowałam wszytsko.
NIESTETY WASZE KOMENTARZE PRZEPADŁY ;((
Tu jednak kolejny plus w tym calym "nieszczesciu", dzieki właczonej moderacji mam do nich dostep i skopiowalam je w najnowszym poscie. Tu uklon w strone mojej psychofanki, bo gdyby nie ona nie wlaczylabym moderacji ;-)

No nic .. Takie zycie, idzie sie dalej :) Przepraszam za to cale zamieszanie.

22 komentarze:

R- ROKSI pisze...

To miałaś troche roboty:)
Pozdrawiam.

Magda pisze...

No miałam ;-) Ale co zrobić, życie ;.. :)

Katarzyna Piec Zaczyna pisze...

masz psychofankę? wow :P aha jestem zainteresowana pewnymi butami - napisałam w tej maila:)

Magda pisze...

Katarzyno: Jutro odpiszę na maila :]

Anonimowy pisze...

o kurde, a tak wlasnie sie zastanawialam wtf?!
A.

mint.saturday.fashion pisze...

Przykro mi :(

Karolina pisze...

Strasznie fajny blog :) Jestem tutaj pierwszy raz, ale napewno będę częściej zaglądać :)
Obserwuję i zapraszam do mnie :)

Anonimowy pisze...

naprawde szkoda ze sie usunely. ale za to teraz bedziesz mogla na nowo odpowiadac na pytania odnosnie wagi wzrostu chlopaka i zycia osobistego :) bo przeciez wszystkie informacje przepadly :P

Magda pisze...

ahahahaha OMG nie pomyslałam o tym :DD
a tak na poważnie, nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem ;-)

Anonimowy pisze...

Toś się narobiła;) Ale widzisz, i z psychofanki może być jakiś pożytek:P Zapytam jeszcze raz, bo chyba mi nie odpisałaś: ile płaciłaś za tą dżinsową ramoneskę z Bershki? Jestem ciekawa czy w ogóle są jeszcze szanse na dostanie jej. W dodatku w Poznaniu (bo te nasze poznańskie sieciówki to zawsze jakieś wybrakowane, albo ja ślepa jestem;).
Marta

Magda pisze...

Marta: Z tego co pamiętam, odpisałam ;-)
69 zł, we Wroclawou brałam już ostatnią. MIałam szczęście, bo była gdzies ukryta między innymi ubraniami.
RAczej ciężko Ci ja bedzie znaleźć teraz, no ale próbuj.

Anonimowy pisze...

Anxi czekam na nowy set buzka ;*

Unknown pisze...

a to dlatego tyle nowych postów za jednym razem było :)

zapraszam do siebie
www.modanastrychu.blogspot.com

Anonimowy pisze...

Anxi mam pytanie:
Co sądzisz o srebrnej marynarce z cekinów? nosiłabyś??

Magda pisze...

Anonimowy: czy nosilabym? Raczej byl zalozyla kilka razy, bo tak charakterystyczne rzeczy szybko mi sie nudza ;-) Wszytsko jednak zalezy od tego jak dokkladnie ta marynarka wyglada, jak jest skrojona, jak wygladaja te cekiny itd. Bo przy takich rzeczach latwo popasc w kicz.

Anonimowy pisze...

Mam nadzieje ze nie uznasz tego za pytanie dotyczace twojego życie prywatnego ale... ile masz wzrostu? :)
A pytam dlatego, że wydajesz sie byc wysoka a do tego te szpile !!! :D
Wyglada to super :P
A ja próbuje się przezwyciezyc i pomimo mojego kompleksu (175 wzrostu) zalozyc piekne szpileczki na 13 cm obcasie ktore dostalam od cioci z wloch ^^^
A narazie kurcze!!!! Nie moge!!!:( Boje sie, ze bede wygladala jak olbrzym :/

Magda pisze...

Zadna tajemnica, odpowiadalam juz wiele razy ;-) Mam jakeis 170 cm

Anonimowy pisze...

To widze, że też na obcasach się "wywyższasz" w tlumie na ulicy :D

Magda pisze...

Hahaha, w tłumie na ulicy to ja co najwyżej w jakiś koturnach 9-10 cm. smigam. Szkoda szpilek na nasze polskie chodniki ;|
|

Anonimowy pisze...

Haha racja :D
Ale trzeba zauważyć, że w Polsce przewaga jest niskich kobitek :D (albo moja szkoła to zbiór niziutkich lasek :D)
I jak, poweidz jak mam się dobrze czuć idąc z kumpelą na zakupy w butkach na 10 m obcaie z moim 175 gdy ona ma zaledwie 164?!?! :D
Hahaha jak jej bodyguard :D
Ewentualnie mamusia :D
A tak z innej beczki ch*lernie podobaja mi sie twoje stylizację :D
Aż zaczęłam się nimi inspirować :D
Buziaki :D
J.

Magda pisze...

J. Wszytsko rozumiem, ale tak na poważnie .. Po co w szpilkach na zakupy? ... ;)
A co do wzrostu, to mi sie wydaje, ze nie jest az tak najgorzej. 175 cm, to akurat juz calkiem sporo, ale o takim wzroscie jak moj jest teraz cala masa dziewczyn. Raczej nie czuje sie nigdy wysoka, po prostu taka w sam raz.

Anonimowy pisze...

Zakupy taki przyklad :D
To mnie podniosłaś na duchu hehe
J.